۴ شهریور ۱۳۹۵، ۹:۳۶
کد خبر: 82202428
T T
۰ نفر
افتتاح و آغاز ساخت چند طرح عمراني در  بخش صحراي باغ لارستان

شيراز- ايرنا- چند طرح عمراني به مناسبت هفته دولت در بخش صحراي باغ لارستان با اعتباري بالغ بر 45 ميليارد ريال افتتاح و يا ساخت آن آغاز شد.

به گزارش ايرنا، ساختمان دهياري روستاي كارگاه در زميني به مساحت 390 متر مربع با زيربناي 120 متر مربع با اعتباري بالغ بر يك ميليارد ريال،بولوار سعدي روستاي دشتي با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 400 ميليون ريال ،جاده روستايي گاوبست به طول 3300 متر با عرض 7 متر و ساخت 8 ابنيه با اعتبار 25 ميليارد ريال و ايستگاه تلويزيوني ديجيتال عمادده همراه با ساخت ساختمان و تجهيز يك دستگاه گيرنده ديجيتال با اعتباري بالغ بر سه ميليارد ريال از اهم طرح هاي افتتاح شده در اين بخش است.
مسئولين همچنين در اين روز كلنگ آغاز ساخت ساختمان دهياري روستاي هرمود در زميني به مساحت 1135 متر مربع با زيربناي 160 متر مربع با براورد هزينه اي به مبلغ دو ميليارد ريال، ميدان ورودي شهر عمادده به طول 500 متر با اعتبار 12 ميليارد ريال در فاز اول و پارك جنگلي اين شهر در زميني به مساحت 12 هكتار به زمين زدند.
در آيين افتتاح اين طرح ها، علي اصغر علي پور معاون برنامه ريزي و امورعمراني فرمانداري ويژه لارستان در سخناني هفته دولت را تبريك گفت و از همه خيرين بخش صحراي باغ تقدير و تشكر كرد.
وي ادامه داد:خدا را شكر نگاه دولت تدبير و اميد به مناطق محروم و روستايي بيشتر است چرا كه اگر ما به سمت كارهاي زيربنايي و زيرساختي حركت كنيم رشد و توسعه در روستاها را مي توانيم به عينه مشاهده كنيم.
معاون برنامه ريزي فرمانداري ويژه لارستان بيان كرد:از افتخارات اين منطقه وجود خيرين عزيز است كه براي اجراي طرح هاي عمراني و عام المنفعه به كمك دولت مي آيند و براي آباداني شهر و ديار خود هزينه مي كنند.
علي پور ضمن عذرخواهي از مردم بخش صحراي باغ كه هفته قبل چند ساعتي دچار خاموشي برق شده بودند گفت:امسال از محل اعتبارات دو در صد نفت و گاز و تملك داراييهاي سرمايه اي،بودجه اي را براي افزايش و تقويت و نصب تراس برق احتصاص داده ايم.
7371/ 1876