۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۹:۵۵
کد خبر: 82206063
T T
۰ نفر
هشت طرح عمراني،فرهنگي و ورزشي در اردستان افتتاح شد

اردستان، كاشان - ايرنا - هم زمان با هفته دولت با حضور معاون عمراني استانداري اصفهان هشت طرح عمراني، فرهنگي و ورزشي در اردستان افتتاح شد.

به گزارش ايرنا، در پنجمين روز از هفته دولت و با حضور محمد علي طرفه معاون عمراني استاندار اصفهان، حجت الاسلام سيد صادق طباطبايي نژاد نماينده مردم اردستان در مجلس، عليرضا غيور فرماندار و ديگر مسئولان محلي، هشت طرح عمراني، فرهنگي و ورزشي با صرف اعتباري بالغ بر 53 ميليارد و 800 ميليون ريال در شهرستان اردستان افتتاح شد.
اجراي طرح هادي روستاي جنبه اردستان شامل آسفالت، سنگ فرش، اجراي ديواره رو و جدول گذاري با صرف اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 200ميليون ريال، ساختمان دهياري روستاي رحمت آباد اردستان در مساحتي بالغ بر 300 متر و زيربناي 120مترمربع و صرف اعتباري بالغ بر 700ميليون ريال و نيز افتتاح طرح آسفالت روستاي گلستان مهدي زواره با صرف اعتباري بالغ بر600 ميليون ريال از طرح هايي بود كه در روستاهاي شهرستان اردستان به بهره برداري رسيد.
طرح ساخت و تجهيز ايستگاه كمكي شماره يك خط انتقال آب اردستان در زميني به مساحت يك هزار و 500 مترمربع در زيربناي 120 متر مربع شامل احداث سازه هاي بتني، حوضچه، مخزن آب، نصب سه الكتروپمپ واجراي لوله هاي ورودي و خروجي فولادي با صرف اعتباري بالغ بر 10 ميليارد ريال از محل بودجه هاي جاري وعمراني آبفا شهرستان اردستان واستان اصفهان با هدف افزايش ظرفيت آبرساني آب طرح اصفهان نيز امروز در اردستان بهره برداري شد.
طرح ساخت مخزن دو هزار متر مكعبي جديد زواره شامل مخزن بتني مدفون با دو شيرخانه و نصب تاسيسات آبرساني و لوله هاي ورودي و خروجي و خطوط اتصال به شبكه با اعتباري بالغ بر 10 ميليارد ريال با هدف افزايش ذخيره آب وفشار شبكه شهر زواره و روستاهاي تحت پوشش نيز روز شنبه افتتاح شد.
در آيين ديگري با حضور مديركل اوقاف و امور خيريه استان اصفهان بهره برداري از ساختمان جديد اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان اردستان در زميني به مساحت 800 مترمربع و با زيربناي 240 مترمربع و صرف اعتباري بالغ بر دو ميليارد و 300 ميليون ريال آغاز شد.
بهره برداري طرح بهسازي بخش زايشگاه بيمارستان شهيد دكتر بهشتي اردستان از ديگر طرح هايي بود كه امروز با حضور معاون عمراني استانداري اصفهان در اردستان به بهره برداري رسيد كه جهت اجراي اين طرح اعتباري بالغ بر پنج ميليارد ريال هزينه شده است.
افتتاح سالن ورزشي اداره آموزش و پرورش زواره نيز امروز انجام شد، عمليات اجرايي اين ورزشگاه در زميني به مساحت سه هزار و 600 مترمربع با زيربناي دو هزار و 200 مترمربع در سال 86 آغاز شده بود و از آن زمان تاكنون متوقف بود كه امسال با پي گيري هاي صورت گرفته تكميل و به بهره برداري رسيد.
جهت اجراي اين طرح اعتباري بالغ بر 24 ميليارد ريال هزينه شده است.
شهرستان اردستان با 45 هزار تن جمعيت در 118 كيلومتري شمال اصفهان قرار دارد.
7408/7431