۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۵۱
کد خبر: 82207335
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه فتح كهگيلويه  و بويراحمد: همگان مديون خون شهدا هستند

ياسوج- ايرنا- فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد گفت: همه افراد جامعه مديون خون شهيدان و مجاهدت هاي مثال زدني آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

به گزارش ايرنا، سردار يدالله بوعلي روز يكشنبه در همايش روز بسيج كارمندان در ياسوج اظهار داشت: خون شهدا مايه بركت، آرامش و اقتدار كنوني نظام، انقلاب، كشور و ملت ايران است و اين سرمايه مهم نبايد هرگز فراموش شود.
وي گفت: تقدس دوران هشت سال دفاع مقدس به دليل الهي بودن نظام و انقلاب و نيت خالص شهيدان است.
فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد افزود: تداوم مسير و راه شهدا و ترويج روز افزون فرهنگ ايثار و شهادت با توجه به گسترش بيش از پيش تهاجم فرهنگي دشمنان ضروري است.
سردار بوعلي با اشاره به اينكه گراميداشت ياد و خاطره شهيدان نوعي تذكر است، عنوان كرد: شهدا داراي عزت و مقام الهي هستند به طوري كه درك اين مقام از عهده افراد عادي خارج است.
وي ابراز داشت: شهيدان با درس گرفتن از آيات و روايات، پيروي از ولايت فقيه و دوري از تعلقات دنيوي عازم جبهه هاي نبرد حق عليه باطل شدند و راز ماندگاري و جاودانگي آنان نيز همين است.
فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد گفت: وصيت نامه شهدا سرشار از درس هاي عزت، آزادگي، معنويت، انسانيت، ايثار، زهد، تقوا و شجاعت است.
سردار بوعلي اظهار داشت: شهيدان با تاسي از امام حسين (ع) و شهداي كربلا رشادت هاي مثال زدني از خود در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان دادند و با تمامي وجود از دين مبين اسلام، نظام و انقلاب دفاع كردند.
وي افزود: حدود 21 هزار كارمند كشور در دوران هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسيدند كه سهم كهگيلويه و بويراحمد از اين تعداد 137 نفر است.
به گزارش ايرنا، در اين همايش از خانواده سيد حميد عباسي شهيد كارمند شاخص كهگيلويه و بويراحمد با اهداي لوح سپاس و جوايز ارزنده تجليل شد.
7535/8005