۱۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۱۲
کد خبر: 82213508
T T
۰ نفر
نشتی گاز در منطقه ستاری شمالی گزارش نشده است

تهران- ایرنا- مدیرعامل شركت گاز استان تهران اعلام كرد: خطوط لوله پلی اتیلن تغذیه گاز منطقه اتوبان ستاری و خیابان پیامبر مركزی در دقایق اولیه حادثه فرونشست زمین مسدود شده اما نشتی گاز در این منطقه گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا، سعید مومنی اظهار داشت: فرونشست زمین خیابان پیامبر شمالی سبب شده دو خط لوله تغذیه گاز این منطقه برای احتیاط مسدود شود و هم اكنون امداد گاز در منطقه حضور دارد و با قطع شیرگاز از نشتی جلوگیری شده است.
بنا بر اعلام شبكه اطلاع رسانی نفت و انرژی، وی با بیان این كه اكنون اوضاع تحت كنترل است و نیروهای امداد و آتش نشانی به محل اعزام شده اند، تاكید كرد: پس از اعلان وضع سفید، هماهنگی برای تعمیر یا تعویض خط لوله آغاز می شود.
مدیرعامل شركت گاز استان تهران با بیان این كه بر اساس پیش بینی ها، این حادثه سبب قطع گاز یكهزار و ٢٠٠ مشترك این منطقه شده است، اعلام كرد: تیم عملیات این شركت پس از اعلان وضع سفید از سوی مراجع ذیربط، تعمیرات خط لوله را آغاز و گاز مشتركان در اولین فرصت وصل می شود.
فرونشست زمین اتوبان ستاری شمالی و خیابان پیامبر مركزی در ساعت 13:20 امروز (پنجشنبه) سبب شد دو خط لوله تغذیه گاز این منطقه برای احتیاط مسدود شود تا پس از اعلان وضع سفید، گازرسانی به مشتركان این منطقه از سرگرفته شود.
براساس بررسی های اولیه، حفاری در خط ٦ مترو عامل فرونشست زمین شده و این حادثه تاكنون چهار مصدوم داشته است.
اقتصام**2025**1440
۰ نفر