۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۴۸
کد خبر: 82214234
T T
۰ نفر
امام جمعه ميامي : مسئولان به دنبال حل مشكلات مردم باشند

ميامي-ايرنا- امام جمعه ميامي گفت: مسئولان در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي به دنبال بهبود وضعيت معيشتي و حل مشكلات مردم باشند.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام قربانعلي صفايي پور در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ميامي با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري، افزود : توجه به فرهنگ ديني از اهميت والائي برخوردار است در حالي كه بروز برخي حركت ها در كشور ، با مباني ديني مغايرت دارد.
خطيب جمعه ميامي با اشاره به فرا رسيدن زمان حج ، ضمن محكوم كردن جنايات آل سعود در سال پيش ،گفت : امروز دست هاي پليدي حرمين شريفين را اداره مي كنند كه مانع از برگزاري حج ابراهيمي مي شوند .
وي گفت :اداره امور مناسك حج بايد از دست وهابي ها خارج شود.
امام جمعه ميامي تصريح كرد : ماه ذيحجه داراي بركات زيادي است كه بايد با برنامه ريزي از فوايد معنوي آن استفاده شود.
صفائي پور با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و فاطمه زهرا(س) گفت: بايد از اين ازدواج ساده و با بركت درس گرفته شده و با آسان سازي ازدواج ، بخش زيادي از مشكلات اجتماعي رفع خواهد شد.
وي به افزايش ازدواج ها در اين ماه هم اشاره كرد و گفت: ازدواج كار مقدسي است و خانواده ها مراقبت كنند در برگزاري اين آيين مقدس نبايد كارهايي شود كه احتمال تخلف از دستورات شرعي در آن وجود داشته باشد.
امام جمعه ميامي خواستارهمدلي و وحدت مردم و مسوولان شد و افزود:رمزرسيدن به توسعه شهرستان اتحاداست و مردم با كمك دولتمردان زميته اشتغال وبكارگيري نيرهاي بومي و متخصص را فراهم كنند.
امام جمعه ميامي ضمن تسليت شهادت امام جواد(ع) گفت: آن حضرت داراي صفات پسنديده زيادي بودند اما جود و سخاوت از ويژگي هاي بارز آن امام همام بوده است.
7357/6167