۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۴۱
کد خبر: 82220390
T T
۰ نفر
استاندار : 62 هزار واحد مسكن مهر در گيلان واگذار شده است

انزلي-ايرنا- استاندار گيلان گفت: از مجموع 71 هزار واحد مسكن مهر استان 62 هزار واحد آن واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محمد علي نجفي روز سه شنبه در آيين واگذاري يك‌هزار و 902 واحد مسكن مهر و 746 واحد مربوط به نوسازي بافت‌هاي فرسوده گيلان در بندر انزلي اظهار كرد : درهفته دولت يك هزار و 178پروژه در16شهرستان استان افتتاح شد.
وي تصريح كرد:پروژه هاي افتتاح شده در هفته دولت به ارزش يك هزار و 423ميليارد تومان بوده و 750ميليارد تومان آن از سوي بخش خصوصي بوده است.
استاندار گيلان با اشاره به كسب رتبه برتر گيلان درفراهم سازي فضاي كسب و كار درسه سال اخير خاطرنشان كرد:ايجاد چنين فضايي موجب حضور قدرتمند و مستمر بخش خصوصي براي سرمايه گذاري دراستان گيلان شده است.
نجفي به افتتاح پروژه هاي عظيم سلولوزي و ام دي اف در آينده نزديك توسط بخش خصوصي درگيلان اشاره و تاكيد كرد:مشكل بيكاري جوانان در گيلان خصوصا شهرستان انزلي به هيچ عنوان مورد پسند ما نبوده و باوجود مشكلات دولت درتلاش براي رفع اين معضل و به حداقل رساندن آن هستيم .
استاندار با اشاره به مشكلات دولت درخصوص صادرات و تحريم ها و كاهش قيمت نفت به كمتراز يك پنجم در سال گذشته افزود:با ايجاد فضاي همدلي و همزباني و همياري بين دولت و مردم از اين فرصتها درجهت بهبود اوضاع معيشت و رونق كسب و كار استان استفاده مي شود .
وي با بيان اينكه درسفر سال گذشته وزير راه و شهرسازي قول اتمام پروژه مسكن مهر گيلان تا پايان سال 95 داده شد افزود:تلاش خواهيم كرد كه اين پروژه حداكثر تا شش ماهه نخست سال 96 در گيلان به اتمام برسد.
استاندار گيلان اظهاركرد:پروژه عظيم مسكن مهر در رشت نيز نياز به توجه ويژه وزارت راه و شهرسازي دارد.
7471/6030/6070