۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۲۱
کد خبر: 82220461
T T
۰ نفر

اعضاي باند سرقت و كلاهبرداري در كرمان دستگير شدند

۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۲۱
کد خبر: 82220461
اعضاي باند سرقت و كلاهبرداري در كرمان دستگير شدند

كرمان - ايرنا - رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان كرمان از دستگيري اعضاي يك باند 10 نفره خبر داد كه با چك هاي جعلي و سرقتي 23 فقره كلاهبرداري به ارزش يك ميليارد ريال انجام داده اند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومي فرماندهي انتظامي استان كرمان سرهنگ يدالله حسن پور افزود: در پي وقوع يك فقره كلاهبرداري پرونده اي به اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي استان ارجاع داده شد.
وي بيان كرد: كارآگاهان پليس كرمان تحقيقات خود را آغاز كردند و در بررسي هاي صورت گرفته به اين نتيجه رسيدند افرادي با تشكيل باندي، اجناسي با چك هاي جعلي خريداري مي كنند و از اين راه دست به كلاهبرداري مي زنند.
وي گفت: پس از مشخص شدن شگرد كلاهبرداران، كارآگاهان با انجام يكسري اقدامات فني، مخفيگاه متهمان را شناسايي و آنان را دستگير كردند.
رئيس پليس آگاهي استان كرمان اظهار كرد: در بازرسي از مخفيگاه اين 10 متهم يك فقره دسته چك سرقتي و تعدادي مدارك هويتي جعلي نيز كشف شد.
وي افزود: متهمان در اعترافات خود به 23 فقره كلاهبرداري در قالب خريد اجناسي از قبيل پسته، لب تاپ، لوازم خانگي، فرش و ديگر اقلام اقرار كردند.
حسن پور با اشاره به لزوم هوشياري مردم گفت: از اعتماد به افراد ناشناس تا حد امكان خودداري كنيد و از انجام معامله با چك هاي مخدوش و از قبل تحرير و امضا شده جدا بپرهيزيد.
7429/3028