۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۴۹
کد خبر: 82221550
T T
۰ نفر

امام جمعه يزد: قرآن محور فعاليت هاي تربيتي قرار گيرد

۱۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۴۹
کد خبر: 82221550
امام جمعه يزد: قرآن محور فعاليت هاي تربيتي قرار گيرد

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: فعاليت ديني و قرآني بايد محور فعاليت هاي پرورشي مدارس قرار گيرد.

به گزارش ايرنا ، آيت الله محمد رضا ناصري روز چهارشنبه در ديدار معاون پرورشي وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش و مربيان تربيتي بايد زمينه حضور تمام دانش آموزان را در برنامه هاي قرآني فراهم كنند.
وي با اشاره به اهميت تعليم قرآن در مدارس ادامه داد: بايد از همان كودكي نسل آينده ساز را در مدارس با الفباي قرآن آشنا كرد.
امام جمعه يزد تصريح كرد: انس و الفت نسل جوان از همان ابتداي زندگي با كلام وحي نقش مهمي در سازندگي روحي و اخلاقي فرزندان اين كشور دارد.
ناصري از برنامه هاي قرآني، تربيتي و فرهنگي آموزش و پرورش در سطح مدارس قدرداني كرد و بر جديت در تداوم طرح هاي ديني تاكيد نمود.
امام جمعه يزد با بيان اينكه فعاليت هاي ديني و پرورشي بايد فراگير و تمام دانش آموزان در مدارس را در بر گيرد كه نقش اساسي به همراه دارد افزود: هنر مربيان تربيتي در اين است دانش آموزاني كه كمتر در برنامه هاي تربيتي شركت مي كنند را بنحو شايسته جذب نمايند.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد در ادامه ، دانشگاه فرهنگيان را اصلي ترين پايگاه تربيت معلم در كشور ذكر كرد و گفت: اساسي ترين دغدغه معلم بايد تربيت دانش آموزان باشد زيرا فطرت هاي آدميان همان فطرت خدايي است .
وي افزود: سعادت انسان در عمل همان دين باوري و توجه به آموزش هاي ديني است و اين بايد محور تمام فعاليت ها و حركت ها قرار گيرد.
7536/ 6197