۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۴۶
کد خبر: 82225628
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه الغدیر یزد: دشمن با حربه نفوذ دنبال شكست انقلاب است

یزد - ایرنا - فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در برهه كنونی از تاریخ نظام با حربه نفوذ به دنبال شكست اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا، سردار اكبر فتوحی روز شنبه در آیین تكریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان مهریز افزود: استكبار جهانی با همدستی عناصر داخلی و خارجی خود در 38 سال گذشته برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی ازانواع توطئه ها استفاده كرده است .
وی ادامه داد: تمام توطئه های استكبار جهانی با بصیرت، ولایتمداری و دشمن شناسی مردم نقش بر آب شده و عوامل كفر جهانی موفق به اجرای اهداف شوم خود نشدند.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تبیین توصیه های مقام معظم رهبری تصریح كرد: حفظ اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در گرو حفظ روحیه انقلابی است و هركس دارای روحیه انقلابی نباشد نمی تواند در مسیر اهداف امام (ره)، ولایت فقیه و شهیدان گام بردارد.
در این آیین امام جمعه مهریز نیز در سخنانی با تاكید بر دشمن شناسی و عمل به منویات مقام معظم رهبری، از مردم و بخصوص سپاهیان و بسیجیان خواست تا برای اجرایی شدن رهنمودهای رهبر انقلاب تلاش كنند.
حجت الاسلام علی برهان افزود: هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه های دشمنان یك وظیفه بزرگ است كه باید همواره نسبت به آن حساس باشند و برای عمل به وظایف انقلابی ودینی تلاش داشت .
در این آیین با قدردانی از خدمات سرهنگ علیرضا زارع فرمانده سابق سپاه مهریز، سرهنگ علی اصغر سلمانی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان مهریز معرفی شد.
مهریز 15 هزار بسیجی و 200 پایگاه مقاومت دارد.
شهرستان مهریز در 30 كیلومتری یزد قرار دارد .
7536/ 6014/