۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱
کد خبر: 82226229
T T
۰ نفر
يك دستگاه خودروي پژو حامل كالاي قاچاق در اروميه توقيف شد

اروميه- ايرنا- فرمانده انتظامي شهرستان اروميه گفت: يك دستگاه خودروي پژو حامل كالاي قاچاق در اروميه توقيف شد.

سرهنگ حسين صمدپور روز يك شنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا افزود: در پي كسب خبري مبني بر اينكه يك دستگاه خودروي پژو از محور پيرانشهر به اروميه در حركت است، ماموران اين شهرستان رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وي اضافه كرد: ماموران انتظامي شهرستان اروميه با تحقيقات لازم موفق شدند اين خودرو را در محور اعلامي شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه توقيف كنند.
وي اظهار كرد: ماموران در بازرسي از خودروي پژو توقيفي مقدار 479 ثوب البسه خارجي در ماركهاي مختلف كشف و ضبط كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان اروميه گفت: كارشناسان ارزش ريالي كالاهاي كشف شده را 450 ميليون ريال اعلام كردند.
سرهنگ صمدپور افزود: در اين رابطه يك نفر متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شد.
وي اضافه كرد: تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و تامين امنيت فعالان اقتصادي و سرمايه گذاران اقتصادي محوري ترين برنامه نيروي انتظامي است و اين كار مهم در تحقق شعار اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل بسيار كارساز است.
فرمانده انتظامي شهرستان اروميه همچنين گفت: در پي چندين فقره سرقت موتورسيكلت در شهرستان اروميه ماموران به سرعت وارد عمل شدند و سارقي را كه داراي سابقه سرقت بود، شناسايي كردند.
سرهنگ صمدپور افزود: ماموران با انجام كارهاي اطلاعاتي نامحسوس مخفيگاه متهم را شناسايي و سارق را به صورت نامحسوس در نظر گرفته و شب گذشته حين سرقت او را دستگير كردند.
وي اضافه كرد: متهم در بازجويي هاي پليسي به پنج فقره سرقت موتور سيكلت از شهرستان اروميه اعتراف كرد.
وي اظهار كرد: در اين رابطه يك نفر مالخر نيز دستگير شده و پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به همراه سارق تحويل مقامات قضايي شد.
6009/1905