۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸
کد خبر: 82229846
T T
۰ نفر

160 معلم پژوهشگر در دزفول تجليل شدند

۲۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸
کد خبر: 82229846
160 معلم پژوهشگر در دزفول تجليل شدند

دزفول - ايرنا - 160 نفر از آموزگاران مقطع ابتدايي دزفول كه در طرح ها و جشنواره هاي منطقه اي ،استاني و كشوري مقام كسب كرده اند در آييني مورد تجليل قرار گرفتند.

به گزارش ايرنا اين پژوهشگران برتر در جشنواره هاي جابربن حيان ، درس پژوهي ، الگوي مناسب تدريس ، جلوه گاه انديشه كلاس هاي چند پايه موفق به كسب مقام شدند.
معاون آموزش ابتدايي مديريت آموزش و پرورش دزفول چهارشنبه در اين آيين كه در تالار مهتاب دزفول برگزار شد با اشاره به مردودي 406 دانش آموز مقطع ابتدايي اين شهرستان گفت: معلمان بايد براي حل اين بحران تلاش بيشتري كنند.
سودابه دستي ترك جمعيت دانش آموزي اين شهرستان در مقطع ابتدايي را 40 هزار دانش آموز از كلاس اول تا ششم عنوان كرد و افزود:بيش از 6 هزار پيش دبستاني نيز در سال تحصيلي جديد جذب خواهند شد.
وي افزود:2 هزار معلم و كادر آموزشي در مقطع ابتدايي دزفول مشغول به فعاليت هستند كه از تلاش همه اين نيروها تقدير مي شود .
حسن مرتضوي دبير ستاد پروژه مهر شهرستان دزفول نيز گفت:روحيه تلاش ،همفكري و انسجام بايد در كليه امور زندگي و كاري به عنوان يك الگو مدنظر همكاران فرهنگي باشد.
وي افزود:اقدام خلاقانه و نوآورانه جهت بازگشايي مدارس كه نوروز دانش و آگاهي است در دستور كار آموزگاران قرار گيرد و از امكانات موجود جهت هرچه با شكوه برگزار كردن پروژه مهر استفاده شود.
مرتضوي آموزش و پرورش را متعلق به كليه مردم دانست و گفت:350 واحد آموزشي در كليه مقاطع تحصيلي دزفول وجود دارد كه در پروژه مهر پارسال از بين 40 منطقه و ناحيه استان خوزستان موفق به كسب رتبه سوم استاني شديم.
دبير پروژه مهر شهرستان دزفول افزود:آموزگاران بايد دانش آموزان را به سوي وضعيت مطلوب زندگي بر اساس نظام و معيار اسلامي سوق دهند .
امير قاسمي راد آموزگار دبستان گلستان دزفول كه موفق به كسب رتبه برتر كشوري در جشنواره توليد محتواي الكترونيكي شده نيز به ايرنا گفت:براي اينكه آموزش و يادگيري براي دانش آموزان آسان تر شود برنامه هاي اندرويد و ويندوزي براي آنها طراحي مي شود كه امسال موفق به طراحي آموزش الفبا براي دانش آموزان شدم و توانستم رتبه نخست كشوري را كسب كنم.
وي افزود:با اين طرح امكان آموزش دانش آموزان در كلاس درس آسان تر است و درس سريعتر به دانش آموزان منتقل مي شود.
خداداد اسماعيلي آموزگار دبستان شهداي دزفول نيز گفت:امسال در الگوي روش هاي تدريس استان خوزستان با ارائه طرح آموزش مدارهاي موازي و متوازي موفق به كسب مقام برتر استاني شدم.
وي گفت:پارسال نيز در الگوي روش هاي تدريس موفق به كسب مقام دوم استان شدم.
مهدي بديعي فرد آموزگار دبستان گلستان دزفول نيز گفت:در جشنواره تدريس الگوهاي برتر تدريس موفق به كسب رتبه برتر منطقه اي شدم و سال گذشته نيز در درس پژوهي رتبه دوم استاني را كسب كردم.
وي افزود:امسال در طرح جابربن حيان نيز شركت كردم كه رتبه نخست شهرستاني ، استاني و كشوري را بدست آوردم.
مستانه فرامرزي فر مدير دبستان شقايق دزفول نيز در طراحي پوستر كلاس هاي چندپايه از جلوه گاه اثر و انديشه مقام نخست كشوري را كسب كرده به ايرنا گفت: در كلاس هاي چندپايه هدف شناسايي روش هاي كارآمد ،توسعه ارتباط با معلمان چند پايه و ايجاد زنجيره براي مديريت بهتر اين كلاس ها مي باشد تا معلم از زمان خود بهترين استفاده را براي آموزش بهتر داشته باشند .
مريم آرمان زاده آموزگار كلاس هاي چندپايه دبستان روشنك روستاي قلعه ربع دزفول نيز گفت:طرح تشويقي جديدي براي كلاس هاي چندپايه ارائه دادم كه طبق آن آموزش بصورت تلفيقي انجام مي شود و طبق نظر آموزگار از هر درس يك موضوع انتخاب و تدريس مي شود تا بهترين استفاده را از زمان داشته باشيم .
اين آموزگار دزفولي كه با ارائه اين طرح موفق به كسب رتبه سوم استاني و رتبه نخست كشوري شده است گفت:حدود 750 طرح از كل كشور در بخش طراحي آموزش هاي چند پايه شركت كردند كه حدود 70 نفر از آنها در سه مرحله طراحي آموزشي، تحقيق و طرح بنر موفق به كسب مقام شدند .
مرضيه باباخان زاده آموزگار دبستان فرهنگ دزفول نيز در بخش درس پژوهي موفق به كسب رتبه دوم شده گفت:در بخش تدريس برتر نيز كه نمونه اي از اجراي معلم در كلاس درس توسط داوران بررسي مي شود موفق به كسب رتبه نخست منطقه و استاني شدم.
7278/6068