۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۳۷
کد خبر: 82236306
T T
۰ نفر

50 برنامه شاخص هفته دفاع مقدس استان يزد اعلام شد

۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۳۷
کد خبر: 82236306
50 برنامه شاخص هفته دفاع مقدس استان يزد اعلام شد

يزد - ايرنا - فرمانده سپاه الغدير يزد 50 برنامه شاخص بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان را تشريح كرد.

به گزارش ايرنا، سردار اكبر فتوحي روز دوشنبه در آستانه هفته دفاع مقدس در نشست خبري با خبرنگاران افزود: هفته دفاع مقدس اوج اقتدار و عزت ملت قهرمان ايران است كه با وجود توطئه هاي دشمنان در 38 سال گذشته به بركت ايثار و جانفشاني هاي رزمندگان جان بركف حاصل آمده است.
فتوحي گفت: هفته دفاع مقدس يك فرصت است تا بنحو شايسته توسط رزمندگان و يادگاران آن دوران، رشادت ها و ايثارگري هايي كه براي حفظ كيان اسلامي خلق شده، براي آحاد ملت به خصوص نسل جوان تبيين شود .
وي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و بين جوانان را سدي در برابر هجمه هاي فرهنگي دشمنان و عوامل آنها دانست و گفت: در هفته بزرگداشت دفاع مقدس در استان مهمترين برنامه هادر راستاي تبيين ابعاد دوران دفاع است .
سردار فتوحي برگزاري رژه نيروهاي مسلح، يادواره هاي شهيدان، انجام مسابقات مختلف، ايجاد راديو دفاع مقدس در مدارس، نشست هاي روشنگري و ديدار با خانواده هاي شهدا و ايثارگران را از مهمترين برنامه هاي اين هفته برشمرد.
فرمانده سپاه الغدير يزد همچنين از برگزاري همايش نخبگان پيشكسوت سپاه، برپايي محافل فرهنگي و ادبي، همايش هاي مختلف، برگزاري صبحگاه مشترك و نمايش رزمي در موقعيت شهيد رشيدي و دهكده مقاومت خبر داد.
هفته دفاع مقدس از 31 شهريورماه آغاز مي شود.
7536/ 6014/ **خبرنگار: كاظم سبحان زاده *دبير: كاظم شاملو*