۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴
کد خبر: 82239183
T T
۰ نفر
جزییات محدودیت‌های ترافیكی برون شهری

تهران- ایرنا- مركز مدیریت راه های كشور با انتشار اطلاعیه ای، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیكی محورهای مواصلاتی كشور تا روی یك شنبه (چهارم مهرماه) را اعلام كرد.

به گزارش ایرنا به نقل از مركز مدیریت راه های كشور، تردد موتور سیكلت تا ساعت 6 صبح روز یكشنبه (چهار مهرماه) از محورهای كرج – چالوس، هراز، فیروزكوه و محورتهران – سمنان – مشهد و بالعكس ممنوع است
در محور كندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز پنجشنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز پنجشنبه مورخ از مرزن آباد به سمت كرج یكطرفه خواهد بود.
همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت یك بامداد روز شنبه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز جمعه تا ساعت یك بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت كرج یكطرفه خواهد بود.
در محور هراز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 17 تا 24 روز جمعه با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسك به رودهن ( محدوده مشاء ) یكطرفه خواهد بود.
بر اساس این گزارش، در محور كندوان، تردد انواع تریلر، كامیون و كامیونت از محور كرج – چالوس و بالعكس كماكان ممنوع است .
همچنین تردد همه تریلرها در محور هراز ممنوع است.
تردد همه كامیون ها و كامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی نیز در این محور از ساعت هشت تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع است.
در محور فیروزكوه، تردد همه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.
همچنین، تردد همه كامیون ها و كامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.
رانندگان برای اطلاع از محدودیت های ترافیكی در سایر محورهای مواصلاتی كشور به پایگاه اطلاع رسانی http://www.141.ir/ مراجعه كنند.
اقتصام**2022*1436*خبرنگار:میثم طاهری*انتشاردهنده: داود پورصحت*
۰ نفر