۵ مهر ۱۳۹۵، ۸:۰۶
کد خبر: 82243649
T T
۰ نفر
توصیه استاندار گلستان برای همكاری و حفظ منزلت سرمایه گذاران

گرگان - ایرنا- استاندار گلستان با تاكید بر اهمیت جذب سرمایه گذاری و نقش آن در توسعه استان، گفت كه در اقدامات حاكمیتی همچون استعلام ها و صدور مجوزها با سرمایه گذاران همكاری شود و منزلت آنان حفظ گردد.

به گزارش صبح دوشنبه ایرنا از استانداری گلستان، حسن صادقلو در جلسه ای كه در مركز خدمات سرمایه گذاری استان به عنوان كانون مراجعه سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار شد، همچنین تهیه و تنظیم شیوه نامه جامع سرمایه گذاری و نقشه راه استان در این مسیر با محوریت مركز خدمات سرمایه گذاری و انجام امور اجرایی از طریق پنجره واحد را مهمترین اولویت این حوزه دانست.
وی افزود: پنجره واحد باید به گونه ای باشد كه سرمایه گذار مجبور به مراجعه به ادارات و بخش های مختلف نباشد و چنانچه سرمایه لازم و شرایط لازم را دارد ،مجوزهای مورد نیاز جهت سرمایه گذاری به او ارائه و همكاری و حمایت شود.
استاندار گلستان با تاكید بر نقش عنصر زمان در سرمایه گذاری، اضافه كرد كه اقدامات بصورت نظام مند انجام شود و به محیط های مورد علاقه سرمایه گذاران توجه گردد.
به گفته وی؛ همچنین باید پنجره واحد در دستگاه ها بصورت فرهنگ مطرح شود و ظرفیت های اقتصاد مقاومتی نیز مورد استفاده قرار گیرد.
در این جلسه كه مباحث پنجره واحد سرمایه گذاری، مشاركت ها و سرمایه گذاری ها مطرح شد، مدیر كل امور اقتصاد و دارایی گلستان نیز گزارشی از فعالیت های این مركز پیرامون عملكرد اجرائی، سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری، تور مجازی و آمار سرمایه گذاری خارجی استان ارائه كرد.
داود طبرسا همچنین بر تاثیر گذاری مركز خدمات سرمایه گذاری و نقش آن در اجرای هرچه بهتر اقتصاد مقاومتی در استان مطالبی را بیان نمود.
1648