۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۵۲
کد خبر: 82246285
T T
۰ نفر
يك مسئول كميته امداد: 1300 ميليارد ريال مردم ايران به نيازمندان كمك كردند

اروميه - ايرنا - مديركل هماهنگي شبكه هاي مردمي و موسسات عام المنفعه كميته امداد امام خميني (ره) گفت: مردم ايران در يك سال گذشته يك هزار و 300 ميليارد ريال از طريق مراكز نيكوكاري به نيازمندان كمك كرده اند.

به گزارش ايرنا ،بهمن دستاري روز سه شنبه در جمع نيكوكاران و مسئولان كميته امداد شهرستان هاي شمال آذربايجان غربي افزود: بخشي از اين كمك، غيرنقدي بوده يا از طريق ارائه خدمات رايگان انجام شده است.
وي اضافه كرد: پزشكان، معلمان و وكلا از جمله صنوفي هستند كه در راستاي حل مشكلات نيازمندان كمك هاي بسياري داشته اند.
دستاري اظهار كرد: در حال حاضر بيش از 450 هزار نفر خير در سراسر كشور در مراكز نيكوكاري عضو هستند و از اين طريق به نيازمندان كمك مي كنند.
مديركل هماهنگي شبكه هاي مردمي و موسسات عام المنفعه كميته امداد امام خميني (ره) ادامه داد: مراكز نيكوكاري بستري براي تجمع موسسات خيريه در راستاي رفع مشكلات جامعه هستند.
دستاري با قدرداني از فعاليت هاي صورت گرفته در كميته امداد امام خميني (ره) آذربايجان غربي گفت: فعاليت مراكز نيكوكاري در اين استان بسيار خوب است و اين استان در زمره پنج استان برتر كشور در ساماندهي مراكز نيكوكاري قرار دارد.
به گزارش ايرنا، مراكز نيكوكاري با هدف ايجاد پايگاه هاي مردمي در راستاي كمك به نيازمندان از نيمه دوم سال 92 كار خود را در سطح كشور آغاز كرده اند.
كميته امداد امام(ره) كه از نخستين نهادهاي راه اندازي شده در نظام مقدس جمهوري اسلامي در اسفند سال 57 به فرمان امام خميني(ره) بوده، در 38 سال گذشته در راستاي اهداف راه اندازي خود از جمله كمك به محرومان و نيازمندان، پرداخت كمك هزينه هاي مختلف از جمله ازدواج، جهيزيه، تحصيل و مسكن و همچنين اجراي طرح هاي گوناگون از جمله اكرام ايتام، اطعام نيازمندان، محسنين و جشن هاي نيكوكاري و عاطفه ها فعاليت هاي گسترده اي با همراهي مردم انجام داده است.
8137/1354
خبرنگار: سيده فاطمه سجادي** انتشاردهنده: پروانه اماني
۰ نفر