۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹
کد خبر: 82248927
T T
۰ نفر
اسلامي كردن چهره شهرها يكي از وظايف شهرداري ها است

سنندج- ايرنا- نماينده ولي فقيه در كردستان گفت: يكي از وظايف شهرداري ها اين است كه چهره شهرها را اسلامي كرده و مواردي كه با ارزش هاي اسلامي مغايرت داشته باشد را حذف كنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت الله سيد محمد حسيني شاهرودي روز پنج شنبه در دومين روز برگزاري پنجاه و ششمين اجلاس مجمع مشورتي روساي شوراهاي اسلامي استان ها و شهرهاي مراكز استان ها در سنندج افزود: كارهاي فرهنگي كه توسط شهرداري و شوراها در شهرها انجام مي شود بايد مناسب حال مردم بوده و اقدامات در تراز يك شهر متدين انجام شود.
وي با بيان اينكه در استان كردستان و شهر سنندج فعاليت هاي خوبي انجام شده اما هنوز جاي كار وجود دارد گفت: كردستان داراي ظرفيت و پتانسيل بالايي است و با توجه به اينكه نزولات آسماني در اين استان 2 برابر متوسط كشوري است لذا اين ظرفيت وجود دارد كه چهره شهرها رنگ و بوي بهتري به خود بگيرد.
نماينده ولي فقيه در كردستان اظهار كرد: در زمينه گردشگري طبيعي و مذهبي استان ظرفيت توسعه بيشتر وجود دارد و شوراها و شهرداري ها بايد از اين پتانسيل استفاده كنند و بدون شك اين امر منجر به بالا رفتن اشتغال و افزايش درآمدهاي مردم خواهد شد.
وي از شهرداري ها و شوراهاي اسلامي خواست به مردم وعده هاي خوب داده و در راستاي رفع مشكلات آنان بيشتر تلاش كنند و از ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود براي توسعه شهرها و روستاها در زمينه هاي مختلف استفاده كنند.
پنجاه و ششمين اجلاس مجمع مشورتي روساي شوراهاي اسلامي استان ها و شهرهاي مراكز استان ها از روز چهارشنبه در استان اغاز شده و امروز پايان مي يابد.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغي
** انتشار دهنده: مسعود احمدي