۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۲۸
کد خبر: 82252911
T T
۰ نفر

نرم افزار 'تكيه' به مناسبت ماه محرم رونمايي شد

۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۲۸
کد خبر: 82252911
نرم افزار 'تكيه' به مناسبت ماه محرم رونمايي شد

تهران-ايرنا- موسسه فرهنگي تبيان بمناسبت ايام سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين (ع)، از نرم افزار محرم به نام 'تكيه' رونمايي كرد.

حسين خسروي معاون محتوايي موسسه تبيان روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگي ايرنا با بيان اينكه اپليكيشن هاي موجود در بازار و فضاي مجازي به مناسبت ويژه ايام محرم تك بعدي بوده و كامل نيست، اظهار كرد: بطور مثال نرم افزارهاي كنوني تنها مداحي يا سخنراني، شعر يا متن است و از اين رو اپليكيشن تكيه به طور كامل و شامل تمامي برنامه هاي ويژه ايام محرم طراحي و منتشر شده است.
وي گفت: براي بخش مداحي اين نرم افزار كه به راحتي و بطور رايگان مي توان به آن دسترسي پيدا كرد، اكنون بيش از 10 هزار مداحي معتبر از مداحان كشور وجود دارد و در طول ايام محرم نيز روزانه 500 مداحي بارگذاري و به روز مي شود.
معاون موسسه تبيان افزود: در بخش سخنراني نيز اكنون افزون بر يكهزار سخنراني از شخصيت هاي علمي و مذهبي كشور در اپليكيشن تكيه وجود دارد و در اين بخش نيز در ايام محرم روزانه 200 سخنراني هيات مذهبي بارگذاري و بروز مي شود.
خسروي گفت: در بخش كتاب و مقاله در ايام ماه محرم بيش از يكهزار عنوان در خصوص محرم و قيام عاشورا و مقاله مرتبط با اين ايام براي كاربران وجود دارد و در اين رابطه بخش ادعيه، زيارت عاشورا، شعر حسيني، تصوير نوشته با رويكرد محرم و عاشورا، زنگ موبايل، زندگي نامه اباعبدالله (ع) و ياران آن حضرت، پاسخگويي به شبهات در خصوص واقعه عاشورا در نرم افزار تكيه وجود دارد و كاربران مي توانند به هر حوزه اي كه نيازدارند آن را دانلود كرده و بر روي گوشي هاي خود نصب كنند.
وي گفت: در اين رابطه با هيات هاي رسمي كشور هماهنگ شده تا مداحي و سخنراني هاي به روز خود را براي موسسه ارسال كنند تا به سرعت روي نرم افزار تكيه بارگذاري شود.
خسروي افزود: اين نرم افزار كاربري روي گوشي هاي اندرويد، اپل، آيفون و در ماركت هاي معتبر داخي و خارجي گوگل پلي، بازار و در بخش دانلود تبيان تمامي اين بخش ها وجود دارد و كاربران مي توانند بطور رايگان از آن بهره برداري كنند.
معاون محتوايي موسسه تبيان گفت: در اين بخش خدمات ديگري در وب سايت معرفي شده كه مي توان به مجموعه مقالات با حسين تا بي نهايت، انتشار مداحي هاي روزانه در بخش فيلم و صوت، معرفي اصحاب امام حسين (ع) در قالب تاريخ نگاري عاشورا، و معرفي مقاتل عاشورا در قالب فكت گرافيك و همچنين مصاحبه با مورخان و تاريخ شناسان مختلف اشاره كرد.
وي با بيان اينكه نرم افزار تكيه تا پايان ماه صفر به روز خواهد بود، افزود: كاربران براي دسترسي به اين اپليكيشن مي توانند به صفحه محرم تبيان به آدرس moharram.tebyan.net مراجعه كنند.
فراهنگ**1417**1027**خبرنگار: سيدمهدي حسيني**انتشار دهنده:محمدجواد دهقاني
۰ نفر