۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶
کد خبر: 82261849
T T
۰ نفر

بازسازي صحنه نزاع مسلحانه و مرگبار در مشهد

۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶
کد خبر: 82261849
بازسازي صحنه نزاع مسلحانه و مرگبار در مشهد

مشهد- ايرنا-بازسازي صحنه نزاع مسلحانه و خونين در خيابان مسلم شمالي مشهد روز يكشنبه با حضور بازپرس ويژه قتل و متهمان برگزار شد .

به گزارش ايرنا ، اين نزاع خونين دهم فروردين ماه در خيابان مسلم شمالي مشهد رخ داده بود و مقتول پس از حدود سه ماه كه در كما قرار داشت، خرداد ماه سال جاري در بيمارستان جان باخت.
بازپرس ويژه قتل دادگستري مشهد در حاشيه صحنه بازسازي در گفت و گو با خبرنگاران افزود : ساعت 21 روز دهم فروردين ماه95 به كلانتري رسالت يك مورد نزاع دسته جمعي و مصدوميت فردي 46 ساله گزارش شد .
قاضي سيد جواد حسيني افزود: بنا به گفته هاي اولياء دم ، متهم 24 ساله به همراه پدر 46 ساله و عموي 27 ساله اش به دليل اختلاف مالي با متوفي درگير مي شود و با شليك گلوله اسلحه وينچستر او را مصدوم مي كند.
وي ادامه داد : اين سه متهم پس از اين اتفاق از محل متواري شده و فرد مصدوم نيزپس از سه ماه و 10 روز بستري در بيمارستان فوت مي كند .
حسيني افزود : با پيگيري هاي دادستاني و با توجه به حساسيت اين اتفاق موضوع با جديت دنبال شد و يكي از متهمان حدود يك ماه قبل خود را معرفي كرد و دو متهم ديگر نيز با تلاش نيروهاي امنيتي دستگير شدند.
حسيني ادامه داد: با توجه به گفته هاي شاهدان، متهمان و خانواده متوفي و پس از بررسي هاي تكميلي؛ حكم مربوطه توسط قاضي صادر خواهد شد.
وي تاكيد كرد: رسيدگي سريع به پرونده هاي ايجاد اختلال در نظم جامعه و مجازات اخلالگران نقش مهمي در كاهش آسيبهاي اجتماعي دارد .
پس از پايان صحنه بازسازي صحنه قتل و هنگام انتقال متهمان به خودرو برخي از اعضاي خانواده متوفي به سمت متهمان حمله ور شدند و نزاعي بين آنها درگرفت كه با هوشياري و اقدام به موقع نيروهاي حاضر در محل اين نزاع به سرعت خاتمه يافت .
7505/6012 خبرنگار : ندا جواهرفر** انتشار دهنده: علي حيدر شاه حسيني