۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰
کد خبر: 82269414
T T
۰ نفر
دستگاه هاي اجرايي مي توانند نقش موثري در رفع موانع توليد ايفا كنند

زنجان - ايرنا - استاندار زنجان گفت: دستگاه هاي اجرايي و خدمات رسان عضو كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد مي توانند با برقراري تعامل با توليدكنندگان بخش خصوصي، نقش موثري در راستاي تسهيل و رفع موانع توليد ايفا كنند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومي استانداري زنجان، اسداله درويش اميري در بيست و نهمين جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان، واحدهاي توليدي بخش خصوصي را متولي اصلي اشتغال و توليد در كشور و استان زنجان خواند و اظهاركرد: توليدكنندگان بخش خصوصي و دستگاه هاي اجرايي دولتي بايد ارتباط دوطرفه و تنگاتنگي با يكديگر داشته باشند.
وي حمايت از توليدكنندگان بخش خصوصي را از جمله وظايف دستگاه هاي اجرايي و خدمات رسان دولتي برشمرد و از بخش خصوصي خواست تا مطالبات و حقوق دستگاه هاي دولتي را به موقع پرداخت كنند تا از انباشته شدن اين مطالبات و ايجاد موانع جديد در واحدهاي توليدي جلوگيري شود.
در ادامه اين جلسه مشكلات 6 واحد صنعتي استان بررسي و تصميمات لازم گرفته و برخي از مصوبات گذشته كارگروه توسط مديركل صنعت، معدن و تجارت استان به عنوان دبير جلسه ارائه شد.
گفتني است پس از پايان بيست و نهمين جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان كه به ميزباني شركت خالص سازان روي زنجان برگزار شده بود، استاندار زنجان به همراه اعضاي كارگروه از بخش هاي مختلف شركت نظير بخش خردايش، الكتروليز و نيروگاه برق بازديد كردند.
3001