۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۲۵
کد خبر: 82295524
T T
۰ نفر

دستگيري سارقان طلاهاي افراد كهنسال در كاشان

۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۲۵
کد خبر: 82295524
دستگيري سارقان طلاهاي افراد كهنسال در كاشان

كاشان - ايرنا - فرمانده انتظامي شهرستان كاشان از دستگيري دو سارق كه با ورود به منزل افراد كهنسال و ناتوان طلا هاي آنان را سرقت مي كردند خبر داد.

به گزارش روز شنبه ايرنا به نقل از پايگاه خبر پليس، سرهنگ مهدي پورغلامحسين بيان كرد: در پي دريافت چندين شكايت مبني بر اين كه دو سارق با اعمال زور و خشونت به منزل هاي افراد كهنسال و ناتوان ورود پيدا كرده و طلاهاي آنها را سرقت مي كردند، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.
وي با اشاره به اين كه اين سارقان منزل افراد كهنسال را از قبل شناسايي و در يك فرصت مناسب وارد مي شدند ادامه داد: ماموران با انجام يكسري كارهاي تخصصي موفق شدند هردو سارق را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي، آنان را دستگير كنند.
وي افزود: اين سارقان در بازجويي هاي به عمل آمده هنگامي كه با مستندات پليس روبرو شده و به سرقت طلاهاي افراد كهنسال به ارزش 400 ميليون ريال اعتراف كردند.
اين مقام انتظامي بيان داشت: در اين خصوص پرونده تشكيل و هر دو متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان كاشان در پايان به شهروندان توصيه كرد منزل هاي خود را به تجهيزات پيشگيري از سرقت مانند قفل هاي مناسب، درب ضد سرقت، دزدگير و ديگر تجهيزات ايمني مجهز كنند و در صورت مشاهده افراد ناشناس و غريبه در محل زندگي خود، بلافاصله با پليس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهند.
7408 ** تنظيم كننده و انتشار دهنده: محمد جهانگيريان
* لينك جستجو كانال تلگرامي ايرنا كاشان: irnakashan@
*ايميل: kashan@irna.ir