۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۹:۲۱
کد خبر: 82297264
T T
۰ نفر
تيم فوتبال سردار بوكان نيروي زميني تهران را شكست داد

مهاباد- ايرنا- تيم فوتبال سردار بوكان از هفته نهم از دور رفت رقابت هاي ليگ دسته دوم باشگاه هاي كشور توانست ميهمان خود نيروي زميني تهران را با شكست بدرقه كند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، عصر روز يكشنبه 2 تيم فوتبال سردار بوكان و نيروي زميني تهران در ورزشگاه مجموعه ورزشي وحدت مهاباد ديدار خود را برگزار كردند كه تيم سرداربوكان توانست 2 بر يك بر ميهمان خود پيروز شود.
در اين بازي گل اول توسط تيم ميزبان و بهمن طهماسبي در دقيقه 24 از روي نقطه پنالتي به دست آمد و گل تساوي بخش نيروي زميني نيز در دقيقه 36 به ثمر رسيد و دو تيم با اين نتيجه به رختكن رفتند.
در نيمه دوم بازي باز اين تيم سردار بوكان بود كه در دقيقه 55 با گل مجيد لطيفي پيش افتاد تا در نهايت با نتيجه 2 بر يك ميهمان خود را شكست دهد.
هم اكنون تيم فوتبال سردار بوكان در جدول رده بندي اين بازي ها از 9 بازي خود با سه برد، 2 تساوي و چهار باخت و كسب 11 امتياز در جايگاه هشتم گروه خود قرار دارد.
در جدول رده بندي اين بازي ها تيم هف سمنان با 16 امتياز در صدر است و تيم هاي شاهين شهرداري بوشهر با كسب 15امتياز با تفاضل گل بهتر در جايگاه دوم و شهرداري تبريز نيز با 15امتياز وتفاضل گل كمتر در جايگاه سوم قرار دارد.
تيم سردار بوكان در گروه سوم ليگ دسته دوم فوتبال باشگاه هاي كشور با تيم هاي نيروي زميني تهران، شاهين شهرداري بوشهر، پاس همدان، كاسپين قزوين، شهرداري همدان، شهرداري تبريز، شاهين ماهشهر، كارا شيراز، هف سمنان، شاهين توسعه كيش و آلومينيوم هرمزگان هم گروه است.
شهرستان بوكان با 227 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي قرار دارد.
7510/3093/1772**خبرنگار: محمد اديب **انتشار دهنده: مجيد ملازاده
۰ نفر