۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳
کد خبر: 82300973
T T
۰ نفر
پزشكی قانونی اسامی جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس زائران یزدی را اعلام كرد

تهران -ایرنا-سازمان پزشكی قانونی كشور، اسامی جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس زائران یزدی منتقل شده به شهر یاسوج را اعلام كرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان پزشكی قانونی
ابوالفضل غلامی،روح الله باغشاهی،روح الله ایزدی و حسن حاجی زاده اسامی جانباختگان این حادثه تا زمان حاضرند؛ ضمن اینكه یكی از جانباختگان هم ناشناس است و هنوز هویتش مشخص نشده است.
این گزارش افزود: از اتوبوس حامل زائران یزدی عازم به كربلا در جاده اقلید به یاسوج ، 26 تن، فوت كردند.
به گزارش ایرنا، پزشكی قانونی در حالی شمار جانباختگان حادثه یاد شده را 26 تن اعلام می كند كه هادی هادی نسب ، مدیركل مركز مدیریت بحران استانداری یزد شمار جانباختگان اتوبوس زائران كربلا را 28 تن اعلام كرده است.
بر اساس گزارش پزشكی قانونی از بین مصدومانی كه به شهرستان یاسوج منتقل شدند، یك تن ، پس از انتقال به مراكز درمانی جان خود را از دست داد و تعداد فوتی های منتقل شده به پزشكی قانونی یاسوج به پنج تن رسید.
بر اساس اعلام روابط عمومی پزشكی قانونی استان فارس نیز فوتی های دیگر، توسط تیم اعزامی از پزشكی قانونی شیراز به اقلید در حال معاینه و تعیین هویت هستند كه پس از شناسایی اسامی آنان منتشر می شود.
دكتر سعید غلام زاده مدیركل پزشكی قانونی استان فارس هم در این خصوص اظهار كرد: اجسادی كه به شهرستان یاسوج منتقل شده اند در حال ارجاع به پزشكی قانونی اقلید هستند و خانواده های متوفیان نیازی به مراجعه به شهرستان یاسوج ندارند.
وی شمار مصدومان واژگونی اتوبوس را 21 تن عنوان كرد و افزود: از 21 مصدوم این حادثه 17 تن به یاسوج، یك تن به اقلید، 2تن به آباده و یك تن به شیراز منتقل شدند.
به گفته غلام زاده، اكیپ مدیریت بحران پزشكی قانونی استان فارس به منطقه حادثه اعزام شده است و در حال احراز هویت متوفیان این حادثه اند.
یك دستگاه اتوبوس حامل زائران یزدی عازم به كربلا در جاده اقلید به یاسوج و در 70 كیلومتری یاسوج ، ساعت 20 شب گذشته واژگون شد.این اتوبوس در حال انتقال زائران یزدی به مرز شلمچه بود.
اجتمام **2181**1776
دریافت كننده: ناهید حاجی خانی **انتشاردهنده:لیلا خطیب زاده
۰ نفر