۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۲۲:۱۳
کد خبر: 82302089
T T
۰ نفر
سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي نقش موثري در حفاظت از اموال دولت دارد

بندرعباس- ايرنا- استاندار هرمزگان گفت: سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي كشور نقش مهمي در حفاظت و حراست از اموال دولتي دارد.

به گزارش خبرنگار ايرنا،جاسم جادري چهارشنبه در ديدار با مديرعامل سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي كشور، اظهار داشت: استانداري هرمزگان همواره از اين دستگاه در استان حمايت داشته و بايد تمام تلاش خود را در راستاي حفاظت از اموال دولتي به كار بگيريم.
وي خاطرنشان كرد: هرمزگان يكي از استان هاي مهم كشور است كه 60 درصد تجارت كشور در اين استان صورت مي گيرد.
مديرعامل سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي كشور در اين ديدار با اشاره به لزوم حمايت از مديريت اموال تمليكي استان هرمزگان افزود: اين استان از لحاظ حجم كالاي ورودي به انبارهاي سازمان اموال تمليكي در رتبه دوم كشور قرار دارد و ضرورت دارد با ابلاغ تكاليف جديد آيين نامه مواد 55 و 56 قانون مبارزه با قاچاق كالا و ارز، در تعيين تكليف كالاهاي مربوطه با روش هاي باز صادرات، امحاء و عرضه داخلي، تسريع گردد.
امين دليري با اشاره به ساز و كار صادرات مجدد كالاهاي قاچاق كه در آيين نامه مذكور به آن تاكيد شده است، گفت: كالاهاي ضبط شده در اختيار سازمان اموال تمليكي، سرمايه هاي دولت محسوب مي شود كه ضرورت دارد براي صيانت و تعيين تكليف سريع آن تلاش مضاعفي داشته باشيم.
در پايان اين ديدار مهدي فتحي به عنوان مدير اداره جمع آوري و فروش اموال تمليكي استان هرمزگان معرفي و از زحمات مصطفي نانكلي مدير سابق اداره جمع آوري و فروش اموال تمليكي استان هرمزگان قدرداني شد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسيني انتشاردهنده: خليل تنيده