۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۴۶
کد خبر: 82303964
T T
۰ نفر

ركاب زنان مشهدي، قهرمان جام زعفران تربت حيدريه

۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۴۶
کد خبر: 82303964
ركاب زنان مشهدي، قهرمان جام زعفران تربت حيدريه

تربت حيدريه - ايرنا - نخستين مرحله مسابقات دوچرخه سواري استقامت جاده استان با عنوان تور هشتم، جام زعفران كه روز جمعه به ميزباني تربت حيدريه برگزار شد با قهرماني ركاب زنان مشهدي پايان يافت.

به گزارش ايرنا اين مسابقات با شركت 80 دوچرخه سوار از شهرهاي مشهد، تربت حيدريه، نيشابور، فيروزه و كاشمر
برگزار شد كه در 2 رده جوانان و بزرگسالان مسير 145 كيلومتري مشهد تا تربت حيدريه را ركاب زدند.
در پايان اين رقابت ها در رده بزرگسالان كمال رازي، كيوان ركاني و احمد نورمحمدي هر سه از مشهد عنوان هاي اول تا سوم را كسب كردند و در رده جوانان نيز مهدي برومند، سجاد دولتمند و حميدرضا نادري هر سه از مشهد اول تا سوم شدند.
احمد نورمحمدي در رده بزرگسالان و مهدي برومند در رده جوانان هر 2 از مشهد به دليل عبور راحت از مسيرهاي سخت و كوهستاني اين مسير، عنوان سلطان كوهستان را كسب كردند.
رئيس هيات دوچرخه سواري تربت حيدريه به خبرنگار ايرنا گفت: در اين رقابتها كه همزمان با فصل برداشت زعفران برگزار شد دوچرخه سواران ساعت 7 و 30 دقيقه بامداد جمعه از مشهد خارج شده و ساعت 13 وارد تربت حيدريه شدند.
علي نيرويي با بيان اينكه دوچرخه سواراني از استان هاي خراسان جنوبي و گيلان نيز مهمان اين تور دوچرخه سواري بودند، افزود: مسابقات تور هشتم ويژه خراسان رضوي است كه در تقويم فدراسيون دوچرخه سواري كشور ثبت شده و و همه ساله در چهار مرحله برگزار مي شود.
وي افزود: آذرماه مرحله دوم اين تور در مسير تربت حيدريه - كاشمر و در دو ماه بعد از آن نيز در حدفاصل كاشمر- نيشابور و نيشابور - مشهد برگزار مي شود.
شهر 130 هزار نفري تربت حيدريه در 150 كيلومتري مشهد قرار دارد.
خبرنگار: عليرضا حسيني مقدم ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
6121/5132