۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷
کد خبر: 82307783
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه مهاباد: فرهنگ بسیجی همچنان قوی و تاثیرگذار است

مهاباد- ایرنا- فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع) و فرمانده سپاه شهرستان مهاباد گفت: فرهنگ بسیجی كه تشكیل آن را مدیون تدبیر امام خمینی (ره) هستیم، در جامعه ایرانی همچنان قوی و تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار دلاور رنجبرزاده روز دوشنبه در ستاد برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج مهاباد اظهار كرد: بسیج كه امام خمینی(ره) درست 10 ماه قبل از آغاز جنگ تحمیلی فرمان تشكیل آن را به عنوان یك نهاد مردمی صادر كردند، با ثابت كردن قدرت و تاثیرگذاری خود در دوران جنگ تحمیلی و حضور پر رنگ در میان همه نهادهای جامعه با تشكیل صفوف قدرتمند دفاعی، در برابر همه قدرت های استكبار ایستادگی كرد.
وی همچنین با اشاره به تحریم هایی كه از اولین روز انقلاب برای كشور از سوی استكبار وضع شده است، گفت: با وجود همه سختی ها هر گاه بسیج و فرهنگ بسیجی وارد فعالیت و عرصه ای شده، از آن سربلند بیرون آمده و این فرهنگ بسیجی همچنان قوی بوده و در كشورهای همجوار از جمله عراق و سوریه كه از سوی دشمنان اسلام مورد تجاوز قرار گرفته، در حال ظهور است.
فرمانده سپاه مهاباد افزود: امروزه فرهنگ بسیجی تنها دلیل هراس دشمنان از ایران اسلامی است و همین فرهنگ اگر بیشتر وارد مسائل اجتماعی در جامعه شود، به یقین شاهد هموار شدن مشكلات در موضوع های فرهنگی و اجتماعی خواهیم بود.
سردار رنجبرزاده همچنین با اشاره به برنامه تجمع هفت هزار نفری بسیجیان شهرستان مهاباد در سالروز تاسیس این نهاد در پنجم آذرماه، از همه ادارات خواست فرهنگ بسیجی را كه آن را مدیون میراث داران شهید این مرز و بوم هستیم، ارج نهند.
در این مراسم ده ها عنوان برنامه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی بسیج در شهرستان مهاباد با حضور روسای ادارات برای اجرا در هفته بسیج تشریح شد كه افتتاح كانون مكریان مهاباد، برگزاری نمایشگاه جنایت سلفیت در جهان اسلام، تجمع هفت هزار نفری بسیجیان و برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل از جمله این برنامه هاست.
برنامه های هفته بسیج در شهرستان مهاباد از 28 آبان تا 5 آذر برگزار می شود.
شهرستان مهاباد با بیش از 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
3093/1905**خبرنگار: پیمان پاكزاد**انتشار دهنده: حسن فاخری