۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۱۷
کد خبر: 82312474
T T
۰ نفر
كمك هزار میلیارد ریالی نیكوكاران خراسان رضوی به حوزه سلامت

مشهد- ایرنا- مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: خیرین سلامت این استان طی چهار سال گذشته هزار میلیارد ریال به حوزه بهداشت و سلامت خراسان رضوی كمك كرده اند.

دكتر مرتضی احتشام فر روز پنجشنبه در مراسم آغاز كار نخستین شورای مشاركتهای مردمی زنان ایران در مشهد با حضور معاون مشاركتهای مردمی مجمع خیرین سلامت كشور افزود: این میزان كمك توسط مجمع خیرین سلامت مشهد و 10 شهرستان دیگر خراسان رضوی جمع آوری شده است.
وی ادامه داد: جمعیت خیرین سلامت در خراسان رضوی زیاد است و بسیاری از آنها از شناخته شدن پرهیز دارند اما تعدادشان را می توان تا 800 نفر برآورد كرد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: تاكنون بین 800 تا 900 خانه بهداشت در روستاهای این استان توسط نیكوكاران ساخته شده است.
وی افزود: مجمع خیرین سلامت جایی است كه كار در آن توفیق می خواهد منتهی باید در نظر داشت كارها در زمان خود و به موقع انجام شود مثل كاشت حلزون شنوایی كه اگر به موقع انجام نشود دیگر فایده ای نخواهد داشت.
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشكی مشهد در امور مشاركتهای مردمی نیز در این نشست گفت: تمام دین در رابطه بین انسان و خدا و انسان با انسان تعریف شده كه گاه رابطه بین انسان و انسان فراموش می شود.
دكتر غلامحسین خدایی افزود: رزق فقط پول نیست لذا برای كار خیر هم لازم نیست انسان فقط پول داشته باشد بلكه می تواند با گذشتن از آبرو و وقت خود كار خیر را پیگیری یا از اندیشه و آبروی خود هزینه كند.
همچنین در این نشست حكم انتصاب آرزو حیدریان به عنوان رئیس شورای مشاركتهای مردمی زنان خراسان رضوی قرائت و به وی ابلاغ شد.
1922/1858**خبرنگار: كامیار اسماعیل پور **منتشركننده: حسین كریم زاده