۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۱۶
کد خبر: 82314446
T T
۰ نفر

امام جمعه يزد: مردم، صاحبان اصلي نظام هستند

۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۱۶
کد خبر: 82314446
امام جمعه يزد: مردم، صاحبان اصلي نظام  هستند

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: ملت ايران بر خلاف ساير كشورها صاحبان اصلي نظام خود هستند و در عرصه هاي مختلف نقش آفريني مي كنند.

به گزارش ايرنا ، آيت الله محمد رضا ناصري روز شنبه در جمع پرسنل سپاه الغدير و بسيجيان يزد با تبريك هفته بسيج، به بركات انقلاب اسلامي اشاره و افزود: در كشور ما مردم همواره برحسب وظيفه ديني و انقلابي در خدمت نظام و تحقق آرمان هاي آن هستند.
وي ادامه داد: مردم فهيم ايران همواره نسبت به مسائل مختلف جامعه اسلامي احساس مسئوليت مي كنند و با مشاركت خود نقش اساسي در كشور دارند.
ناصري گفت: در كشورهاي غربي، مردم در امور مختلف كشور خود دخل و تصرف و مشاركتي ندارند و سهم آنها بسيار ناچيز است.
امام جمعه يزد به حوادث انتخابات اخير آمريكا اشاره و گفت: مردم آمريكا در انتخابات اين كشور به خوبي نشان دادند كه از سياست هاي دولتمردان خود به ستوه آمده اند، دولتمردان آمريكا هيچ اهميتي براي مردم خود قائل نيستند و اين موضوع بارها در انتخابات هاي مختلف و ساير مسائل بر همگان روشن شده است.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد به تهي بودن دنياي غرب از ارزش هاي ديني و معنوي اشاره و تصريح كرد: غربي ها همواره به دنبال خواسته هاي مادي و نفساني هستند.
ناصري با قدرداني از فعاليت هاي بسيج مهمترين رسالت كنوني آنها را توجه به مسائل خانواده و سبك زندگي اسلامي و تعالي آن ذكر كرد و از بسيجيان خواست تا بيش از گذشته با اخلاق و دانش و رفتار ديني در جذب آحاد مردم بويژه جوانان براي حضور در اين نهاد مقدس تلاش كنند.
وي همچنين از بسيجيان خواست تا همواره حضرت زينب (س) را الگويي براي حفظ روحيه انقلابي بدانند و با توكل بر خدا و حفظ روحيه انقلابي در مقابل دشمنان ايستادگي كنند.
هفته بسيج از اول آذرماه آغاز مي شود.
استان يزد افزون بر 300 هزار بسيجي دارد.
7536/6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده ** انتشار: محمد حسين فلاح تفتي
irnayazdd@