۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۶:۱۴
کد خبر: 82321072
T T
۰ نفر
آيين معارفه سرپرست جديد فرمانداري گرمي مغان برگزار شد

اردبيل - ايرنا - در آييني با حضور معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري اردبيل ، ابراهيم امامي به عنوان سرپرست فرماندار گرمي معرفي و از خدمات ميرعلي رحيمي زاد فرماندار سابق اين شهرستان قدرداني شد.

ميرحمايت ميرزاده ، نماينده مردم گرمي مغان در مجلس شوراي اسلامي روز پنجشنبه در اين آيين گفت: انتخاب امامي به نفع گرمي تمام خواهد شد و رحيمي زاد با تمام توان براي توسعه شهرستان تلاش كرد.
او با اشاره به تلاش هاي سرپرست جديد فرمانداري گرمي در حوزه كاري خود در مشگين شهر افزود: با تلاش امامي حوزه گردشگري مشگين شهر 10 برابر توسعه يافته و فرماندار جديد از شهري بزرگتر و با امكانات بيشتر به گرمي آمده است.
ميرزاده از برخي حرف و حديث هاي مطرح شده در رسانه هاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي در طرح مباحث نيروي بومي و غير بومي گفت: بحث غيربومي بودن فرماندار جديد درست نيست ، گرمي و مشگين شهر نداريم و امامي بومي منطقه و دلسوز شهرستان خواهد بود.
ميرزاده تشريح كرد: براي پست و سمت به هيچ كسي هيچ قولي نداده و نخواهم داد و تاكنون كسي از اطرافيانم ادعاي پست از من نداشته است.
وي افزود: از فرماندار جديد مي خواهم در گرمي طرحي عملياتي شود كه در تاريخ نام امامي جاودانه بماند.
ميرزاده از تلاش ها و خدمات فرماندار سابق گرمي نيز قدرداني كرد وگفت: رحيمي زاد با تمام توان براي گرمي تلاش كرد و جاي تقدير دارد و اميدواريم طرح هايش ادامه يابد.
به گزارش ايرنا از روابط عمومي فرمانداري گرمي ، ابراهيم امامي سرپرست فرمانداري گرمي نيز گفت: دولت هر جا صلاح بداند تمام تلاش خود را بكار خواهم گرفت و به عنوان عضوي از گرمي مغان بدون پرداختن به مسائل حاشيه اي براي توسعه اين شهرستان اقدام مي كنم.
گرمي مغان در شمال اردبيل و در نوار مرزي جمهوري آذربايجان قرار دارد.
خبرنگار: گيتي طالبي ** انتشار دهنده: سيفعلي موسي زاده
6018/6016