۴ آذر ۱۳۹۵، ۲۲:۰۷
کد خبر: 82321352
T T
۰ نفر
خبرهاي كوتاه هفته بسيج در شهرهاي اردكان و خاتم

يزد - ايرنا - فرماندار اردكان گفت: بسيج يك تفكر انسان‌ساز و يك انديشه ارزشمند و انقلابي است كه بايد مسئولان ضمن صيانت از اين انديشه والا در خدمت رساني به مردم از آن تاسي جويند.

به گزارش ايرنا ، هادي مقيمي روز پنجشنبه در پيام خود به مناسبت فرارسيدن هفته بسيج و روز بسيج مستضعفان، بسيج را يك تفكر انسان‌ساز و يك انديشه انقلابي دانست و با گرامي‌داشت ياد و خاطره شهداي بسيجي، تعالي و توفيقات روزافزون بسيجيان را از خداوند منان طلب كرد.
وي اضافه كرد: بسيج يك تفكر انسان‌ساز و يك انديشهٔ ارزشمند و انقلابي است كه ريشه در ذهن‌هاي صالح و قلب‌هاي سالم دارد، ثمرهٔ اين شجرهٔ طيبه، گذشت، ايثار و فداكاري و برگ و سرسبزي آن مهرباني و آشتي و جذب قلوب مردم سراسر دنياست.
فرماندار اردكان تصريح كرد: بذر اين درخت تنومند با دستان با تدبير معمار انقلاب امام راحل عظيم‌الشأن امام خميني (ره)در ضمير آگاه و آماده مردم ايران كاشته شد و امروزه با گسترش فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي اين ارگان در كنار برنامه‌هاي نظامي و سياسي و با نگاه داهيانهٔ رهبر انقلاب حضرت آيت‌الله خامنه‌اي شاخسار تنومند خود را به آسمان دنيا كشانده است.
مقيمي افزود: به نظر مي‌رسد امروزه با حضور گسترده اقشار مختلف بسيج در صحنه و تشكيل گفتمان‌هاي اساسي در حوزه‌هاي عقيدتي و اجتماعي اهداف بلند اين مجموعه رو به گسترش است و با تشكيل مجموعه بزرگ بسيج جهان اسلام به مقاصد انسان‌دوستانه و الهي خود بطور كامل دست خواهد يافت.
وي گفت: هفتهٔ بسيج بهانه‌اي است تا ضمن تقدير از تمامي بسيجيان كه در مسير اعتلاي انديشه‌هاي اسلامي و انساني قدم برمي‌دارند از شهداي گلگون‌كفن بسيجي و داوطلب شهادت در جبهه نبرد 8 ساله ياد كنيم و تعالي هرچه بيشتر تمامي مجموعه‌هايي كه براي ارتقاي احوال جهان گام برمي‌دارند از جمله بسيج را از درگاه حضرت احديت خواستار شويم.
اردكان با 85 هزار نفر جمعيت در60 كيلومتري شمال شهر يزد واقع شده است.
7544/دريافت كننده : مژگان دشتي **
****
بسيج الگوي نهضت هاي استكبار ستيز جهان است
يزد - ايرنا - مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خاتم با معرفي بسيج به عنوان يكي از يادگاران امام راحل، اين نهاد ارزشي را الگويي بزرگ براي جهانيان و نهضت هاي استكبار ستيز بعد از شكل گيري انقلاب اسلامي معرفي كرد.
به گزارش ايرنا ،حجت الاسلام و المسلمين خوشنام پنجشنبه در جمع بسيجيان افزود: بسيج از ابتكارات معمار كبير انقلاب حضرت امام خميني ( ره ) و قدرت نهفته اسلام است .
وي ادامه داد: در عصر حاضر بسيج تبديل به يك الگو در كشورهاي استكبار ستيز در جهان شده است و ما بايد بسيج و بسيجيان را حمايت و تقدير كنيم چرا كه خدمت به بسيج خدمت به اسلام ناب محمدي ( ص ) است .
وي اظهار كرد : اگر به دستاوردهاي بسيج در طول اين چند سال بعد از انقلاب نگاه كنيم متوجه عظمت و ارزشمند بودن اين نهاد مقدس مي شويم.
وي خاطر نشان كرد: تفكر بسيجي بايد در تمام عرصه هاي جامعه اجرا شود زيرا تفكر بسيجي يعني انقلابي گري ، داشتن بصيرت ، پيروي از رهبري جامعه و عمل به دستورهاي ولي فقيه است.
اين مسئول يادآور شد: امروز بسيج نه فقط در عرصه دفاع از كشور و امنيت بلكه در عرصه‌هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي، مايه خيرات و بركات فراواني براي جامعه اسلامي شده و اين مجاهدت البته در همه عرصه‌ها با قدرت بيشتر وجود دارد.
خاتم با 45 هزار نفر جمعيت در فاصله 240 كيلومتري شهر يزد واقع شده است.
7534/ 5054 خبرنگار: صغري حيدري** انتشار: بهنام احمدي *
irnayazdd@