۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۱۸
کد خبر: 82324541
T T
۰ نفر

محدوديت هاي ترافيكي 28 صفر در كرمان

۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۱۸
کد خبر: 82324541
محدوديت هاي ترافيكي 28 صفر در كرمان

كرمان - ايرنا - رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان كرمان از اعمال محدوديت هاي ترافيكي ويژه 28 ماه صفر در كرمان خبر داد و گفت: مسيرهاي منتهي به تقاطع كاظمي - خيابان فلسطين - ميدان بيسج و محدوده خيابان شورا از يك ساعت مانده به عزاداري تا بعد از آن مسدود خواهد بود.

سرهنگ حميد معين زاده روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: آيين عزاداري سالروز رحلت پيامبر اكرم (ص) و امام حسن مجتبي (ع) از ساعت هشت دوشنبه هشتم آذر از تقاطع كاظمي آغاز مي شود و در مسير خيابان هاي فلسطين - ميدان بسيج تا حسينيه ثارالله كرمان ادامه خواهد يافت.
وي خاطرنشان كرد: به منظور هرچه بهتر و با شكوه تر برگزار شدن آيين هاي عزاداري رحلت پيامبر اعظم (ص)، خودروهاي پارك شده در محدوده مسير حركت عزاداران به نزديك ترين پاركينگ انتقال داده خواهد شد.
وي گفت: نيروهاي راهور استان كرمان در شهرستان ها نيز براساس مكان و نحوه برگزاري آيين هاي عزاداري، طرح هاي ترافيكي به منظور تسهيل عبور و مرور مردم و عزاداران را اجرايي خواهند كرد.
رئيس پليس راهور استان كرمان عنوان كرد: نيروهاي راهور در مركز استان و تمامي شهرستان ها به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات به مردم هستند و مي طلبد مردم نيز با اين نيروها در تامين امنيت و بهبود وضعيت عبور و مرور همكاري لازم را داشته باشند.
وي از نيروهاي پليس راهور به عنوان عضوي از بدنه اصلي نيروي انتظامي ياد كرد و گفت: هدف نهايي نيروي انتظامي تامين امنيت، آرامش و آسايش مردم با همكاري مردم است.
خبرنگار: سميه حسن شاهي ** انتشار دهنده: رسول محمدحسني
7440/3028