۹ آذر ۱۳۹۵، ۸:۰۶
کد خبر: 82325894
T T
۰ نفر
نماينده لردگان:اين شهرستان با كمبود آب شرب مواجه است

شهركرد – ايرنا – نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: اين شهرستان با كمبود جدي آب آشاميدني و كشاورزي روبروست.

به گزارش ايرنا، محمد خالدي عصر دوشنبه در نشست اداري شهرستان با استاندار چهارمحال و بختياري تاكيد كرد:با وجود اقدامات فراوان انجام شده از سوي مسئولان براي تامين آب آشاميدني و كشاورزي شهرستان لردگان، اما هنوز مشكلات آب در اين شهرستان رفع نشده و آبرساني به برخي روستاها با تانكر صورت مي گيرد.
وي افزود: با اجرا، تكميل و بهره برداري از طرح هاي آبرساني به دهستان ميلاس، خانميرزا، سردشت و پروژه سد ونك بخشي از كمبود آب آشاميدني و كشاورزي شهرستان لردگان رفع مي شود.
خالدي تصريح كرد: رفع نقاط حادثه خيز و اصلاح گردنه چهارطاق، چهار خطه شدن محور ارتباطي لردگان – فلارد، تكميل شبكه جمع آوري فاضلاب، احياي شهرك هاي صنعتي لردگان و سندگان و تعريف شهرك صضنعتي براي فلارد از مهمترين نيازهاي شهرستان لردگان محسوب مي شود.
وي يادآور شد: توسعه صنايع پائين دستي تروشيمي لردگان به عنوان يكي از راه هاي افزايش اشتغال، كاهش نرخ بيكاري و رونق اقتصادي بايد در دستور كار مسئولان مربوطه قرار گيرد.
نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي به كمبود امكانات و تجهيزات بهداشتي و درماني اشاره و اظهار كرد: هنوز بسياري از روستاهاي اين شهرستان خانه بهداشت ندارد.
وي گفت: بيمارستان لردگان نيز براي تامين تجهيزات مورد نياز پزشكي با كمبودها و مشكلات فراوان روبروست.
خالدي تهيه يك دستگاه ام. آر. آي در بيمارستان لردگان را ضروري اعلام و تاكيد كرد: براي خريد اين دستگاه و جلوگيري از تردد روزانه مردم اين شهرستان به نقاط ديگر چهارمحال و بختياري و استان هاي همجوار به 50 ميليارد ريال اعتبار نياز است.
وي افزود: ارتقاي شاخص هاي توسعه اي در شهرستان لردگان به ويژه در حوزه هاي راهسازي، آبرساني، برقرساني، گازرساني و اقتصادي بايد به طور خاص مورد توجه مديران ارشد كشور و چهارمحال و بختياري قرار گيرد.
لردگان با 220 هزار نفر جمعيت در 160 كيلومتري مركز چهارمحال و بختياري واقع است.
خبرنگار: وحيد رئيسي دهكردي** انتشار دهنده: محمود رئيسي
7362/2097