۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۲۱:۲۵
کد خبر: 82351557
T T
۰ نفر
پايگاه علمي و پژوهشي  بسيج گناباد آغاز به كار  كرد

گناباد- ايرنا- سومين پايگاه علمي و پژوهشي بسيج استان خراسان رضوي عصر يكشنبه طي مراسمي در شهرستان گناباد آغاز به كار كرد.

به گزارش ايرنا فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گناباد در اين مراسم گفت: پايگاه علمي و پژوهشي شهيد احمدي روشن به عنوان يكي از پايگاههاي زيرمجموعه سازمان بسيج علمي و فناوري خراسان رضوي با اهداف شناسايي، جذب و هدايت ايده هاي خلاقانه، هدايت و حمايت از نوآوران، محققان و فعالان عرصه علم و فناوري و توسعه و تقويت تشكل هاي اين بخش با روحيه و تفكر بسيجي راه اندازي شده است.
سرهنگ پاسدار علي ابراهيم زاده با بيان اينكه بيش از نيمي از جمعيت 85 هزار نفري گناباد در رده هاي مقاومت بسيج شهري و روستايي سازماندهي شده و فعالند، ابراز اميدواري كرد راه اندازي پايگاه علمي و پژوهشي بسيج در جذب، ساماندهي و استفاده از ظرفيت نخبگان بسيجي در مسير توسعه و پيشرفت علمي جامعه تاثير گذار باشد.
وي با اشاره به تاكيدات رهبر معظم انقلاب مبني بر لزوم بصيرت و دشمن شناسي مردم و مسئولان افزود: بسيجيان بايد به عنوان پرچمداران بصيرت در آگاهي بخشي قشرهاي مختلف پيش قدم باشند.
وي ادامه داد: مشكلات كشور با ارتباط با آمريكا رفع نمي شود و عاقبت دوستي با اين كشور كه در طول تاريخ انقلاب اسلامي چندين بار عهدشكني و دشمني هاي بسيار در مقابل ملت ايران انجام داده است، جز بدبختي نيست.
سرهنگ ابراهيم زاده اظهار كرد: آمريكا به شيوه هاي مختلف دشمني خود را با ايران به اثبات رسانده است و رابطه ايران با اين كشور هيچ زمان دوستانه نخواهد بود و تنها راه حل رفع مشكلات كشور اعتماد به جوانان و متخصصان توانمند داخلي مي باشد.
عليرضا جاويد عربشاهي فرمانده پايگاه علمي و پژوهشي شهيد احمدي روشن گناباد هم گسترش كرسي هاي نظريه پردازي در حوزه هاي علوم انساني و اجتماعي، شبكه سازي اقشار مختلف دانشور در توليد علم نافع و ايجاد پايگاه علمي و آموزشي در سطح پايگاه هاي بسيجي را مهمترين رويكرد فعاليتهاي اين پايگاه ذكر كرد.
شهرستان گناباد در 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053 خبرنگار: عليرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم