۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۲۰:۳۵
کد خبر: 82354641
T T
۰ نفر
زن باردار اهل مياندوآب در آذربايجان غربي از محاصره برف نجات يافت

مهاباد- ايرنا- رئيس مركز بهداشت و درمان شهرستان مياندوآب در آذربايجان غربي گفت: يك زن باردار در روستاي صعب العبور 'ياستي كند' اين شهرستان با تلاش عوامل شبكه بهداشت و درمان از محاصره برف نجات يافت و به بيمارستان منتقل شد.

طهماسب غفاري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي تماس تلفني خانواده اين زن باردار با مركز بهداشتي و درماني نختالو ي اين شهرستان، موضوع بارداري و محدوديت در انتقال وي به بيمارستان اعلام شد و بلافاصله 2 گروه شامل تيم درماني و حمل و نقل به محل اعزام شدند.
وي بيان كرد: به علت بارش برف و كولاك و صعب العبور بودن مسير روستا، اين زن باردار پس از چند ساعت تلاش بي وقفه توسط به بيمارستان فاطمه زهرا (س) مياندواب منتقل شد.
غفاري افزود: اكنون زن باردار در محل اسكان ويژه زنان باردار بستري شده است و تمام خدمات به وي ارائه مي شود.
وي همچنين از فراهم شدن مكان اسكان براي بانوان باردار روستاهاي مناطق كوهستاني و صعب العبور اين شهرستان خبر داد و گفت: اين مكان ها در ساختمان ستاد شبكه بهداشت و درمان و بيمارستان فاطمه زهرا (س) ايجاد شده و به تمام امكانات رفاهي مجهز است.
به گزارش ايرنا، روستاي 'ياستي كند' از توابع بخش باروق در 92 كيلومتري مياندوآب واقع شده است و با بارش برف راه دسترسي به اين روستا بسته مي شود؛ شهرستان مياندوآب با بيش از 260 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي واقع است.
3093/ 3072 ** خبرنگار: پيمان پاكزاد ** انتشار دهنده: عليرضا فولادي
۰ نفر