۲ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰
کد خبر: 82356451
T T
۰ نفر

شناسايي 134 واحد صنفي متخلف شب چله در مشهد

۲ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰
کد خبر: 82356451
شناسايي 134 واحد صنفي متخلف شب چله در مشهد

مشهد- ايرنا- مدير بازرسي و نظارت اتاق اصناف مشهد از شناسايي و برخورد با 134 واحد صنفي متخلف در مدت اجراي طرح ويژه نظارتي شب چله در اين كلانشهر خبر داد.

احسان اصولي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: طرح ويژه بازرسي و نظارت بر بازار شب چله از 24 تا 30 آذر ماه در سطح كلانشهر مشهد اجرا شد.
وي ادامه داد: در چارچوب اجراي اين طرح بازرسي از واحدهاي صنفي اتحاديه هاي ميوه و تره بار، آجيل و خشكبار ، شيريني فروشان و كلي فروشان ميوه در سطح ميادين تشديد شد.
مدير بازرسي و نظارت اتاق اصناف مشهد به فعاليت پنج پايگاه فعال بازرسي در سطح شهر مشهد در طول اجراي اين طرح اشاره و بيان كرد: همچنين 60 بازرس و ناظر در قالب 30 گروه بازرسي اجراي طرح ويژه نظارتي شب چله را در مشهد بر عهده داشتند.
وي گفت: در طول مدت اجراي طرح هزار و 575 مورد گزارش تخلف دريافت شد كه در بازرسيهاي نظارتي تخلف 134 واحد احراز شد و با آنان برخورد لازم صورت گرفت.
او افزود: بيشترين تخلفات به ترتيب گرانفروشي، درج نكردن قيمت و فقدان صدور صورت حساب براي مشتري بوده است.
مدير بازرسي و نظارت اتاق اصناف مشهد ارزش ريالي جريمه تخلفات را 343 ميليون ريال براي واحدهاي متخلف اعلام و بيان كرد: طرح ويژه بازرسي و نظارت بر بازار شب چله در مشهد با همكاري مشترك اتحاديه هاي تحت نظارت ويژه اين طرح و تعزيزات حكومتي مشهد انجام شد.
7496/1858**خبرنگار: آرزو جاوداني **منتشركننده: حسين كريم زاده