۸ دی ۱۳۹۵، ۸:۲۹
کد خبر: 82364310
T T
۰ نفر
كشف محموله يك ميليارد600ميليون كالاي قاچاق در حاجي آباد هرمزگان

بندرعباس- ايرنا- فرمانده انتظامي هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامي استان و با انجام طرح هاي مقابله با قاچاق كالا و ارز و كنترل محورهاي مواصلاتي استان، يك محموله كالاي قاچاق به ارزش يك ميلياردو 600ميليون تومان در شهرستان حاجي آباد كشف شد.

به گزارش چهارشنبه خبرنگار ايرنا، سردار عزيزالله ملكي با اعلام اين خبر به خبرنگاران اظهار داشت: محموله مذكور كه شامل 622 كارتن انواع لوازم دوچرخه مي باشد ، با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي ماموران انتظامي حاجي آباد و با كنترل محورهاي مواصلاتي در محور بندرعباس-حاجي آباد از يك دستگاه تريلر كشف شده است.
وي با بيان اينكه اينكه محموله مذكور به صورت قاچاق و بدون مدارك گمركي وارد كشور شده، تصريح كرد: در همين رابطه يك متهم دستگير كه پس از تشكيل پرونده به همراه محموله قاچاق تحويل مراجع قضايي شده است.
فرمانده انتظامي هرمزگان با تأكيد بر اجراي مستمر طرح هاي پاكسازي نقاط آلوده به قاچاق در استان ، از همكاري خوب شهروندان با پليس قدرداني كرد و بيان داشت: در 9 ماه گذشته 533 ميليارد و 868 ميليون تومان انواع كالاي قاچاق در هرمزگان كشف شده كه در مقايسه با مدت مشابه پارسال 265 درصد رشد داشته است.
شهرستان حاجي آباد در 175 كيلومتري شمال شرق بندرعباس مركز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسيني انتشاردهنده: خليل تنيده