۹ دی ۱۳۹۵، ۹:۴۲
کد خبر: 82366041
T T
۰ نفر
حماسه 9 دي بزرگ ترين بصيرت تاريخ انقلاب بود

سنندج- ايرنا- رئيس عقيدتي سياسي لشكر 28 پياده شهيد نصرت ‌زاد كردستان گفت: حماسه 9 دي بزرگ ترين بصيرت تاريخ انقلاب بود و ما بايد همواره از بصيرت و بينش ملت ايران در حماسه 9 دي حمايت كنيم.

به گزارش خبرنگار ايرنا حجت الاسلام خليل عبداللهي روز پنجشنبه به مناسبت گراميداشت حماسه نهم دي در جمع كاركنان لشكر 28 پياده كردستان اظهار كرد: استكبار جهاني در سال هاي اخير با تمام توان و با در اختيار گرفتن چند مزدور معلوم الحال از طريق شبكه هاي ماهواره اي در صدد توهين به اسلام بوده و چهره اسلام را در ديدگاه مردم جهان كمرنگ و ترسناك معرفي مي كند.
وي با بيان اينكه امروز تمام مسلمانان بايد در مقابل دشمن صف آرايي كنند و اجازه نفوذ فكري و انديشه اي به آنان ندهند گفت: در فتنه سال 88 مقام معظم رهبري بصيرت را بعنوان سلاح پيروزي معرفي كرد و اين سلاح نقشه هاي دشمن را خنثي و باطل كرده است.
به گفته وي حماسه نهم دي ماه و حضور عاشورايي مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي 9 دي ماه سال 88نقطه عطفي در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگري در افتخارات مرد و زن ايراني به شمار مي رود.
رئيس عقيدتي سياسي لشكر 28 پياده شهيد نصرت ‌زاد كردستان ادامه داد: حماسه 9 دي نماد عزّت، استقلال و بصيرت مردمي است كه تا پاي جان براي حفظ اصول اسلام و آرمان‌هاي انقلاب ايستاده اند و با صداي رسا اعلام كردند كه اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنياي آنها خواهند ايستاد.
وي افزود: 9 دي در تاريخ انقلاب اسلامي با عنوان روز'بصيرت' تبديل به يوم الله و ماندگار شدو در اين روز ماندگار و تاريخي ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي، حماسه اي ديگر آفريد و دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد ساخت.
حجت الاسلام عبداللهي اظهار كرد: نهم دي، روز غلبه جنود الهي بر جنود شيطان و روز خروش ملت ايران و آشكار ساختن خشم مقدس در برابراهانت ها و حرمت شكني هاي عده اي غافل و يا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشوراي حسيني است.
وي بيان كرد: 9 دي در واقع روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه و آري گفتن به نظام اسلامي و بيعت مجدد مردم با آرمان هاي والاي حضرت امام خميني(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي است و مردم در اين روز، تير خلاص را به سران فتنه شليك و پشت پيكر نامبارك فتنه را به خاك ماليدند.
7348/ 1904
**خبرنگار: افسانه گلباغي/**انتشار دهنده:مسعود احمدي