۲۰ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۲۳
کد خبر: 82380452
T T
۰ نفر
فرمانده انتظامی میاندوآب: 2 باند توزیع مواد مخدر در میاندوآب متلاشی شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب از شناسایی و متلاشی شدن باند توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: 2 باند توزیع مواد مخدر این شهرستان متلاشی و 2.5 كیلوگرم مواد مخدر كشف و ضبط شد و چهار قاچاقچی و 31 معتاد دستگیر شدند.

سرهنگ حسن شیخ نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی كسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر میاندوآب قرار گرفت.
وی اظهار كرد: با انجام عملیات پلیسی، محل فعالیت متهمان شناسایی و پس از كسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.
شیخ نژاد گفت: در بازرسی از محل ،یك كیلو و 600 گرم تریاك ،835 گرم حشیش، 36 گرم هرویین و 2 گرم شیشه كشف شد.
وی افزود: در این ارتباط چهار نفر قاچاقچی و توزیع كننده مواد مخدر دستگیر و از آنها علاوه بر این میزان مواد مخدر سه دستگاه خودروی سواری نیز كه در كار انتقال و جابجایی مواد مخدر از آنها استفاده می كردند، كشف و توقیف شد.
فرمانده انتظامی میاندوآب یادآور شد: این چهار متهم دستگیر شده پس از تشكیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.
وی همچنین اضافه كرد: ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب در یك عملیات دیگر باند 31 نفره معتادان را دستگیر و مقادیری اقلام استعمال و توزین مواد مخدر و قرص های روان گردان از آنها كشف كردند.
شیخ نژاد افزود: معتادان دستگیر شده پس از معرفی به مقامات قضایی، برای درمان به مراكز درمانی انتقال داده شدند.
به گزارش ایرنا، شهرستان میاندوآب یكی از محل های مهم گذر كالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان كردستان به شهرهای عمقی كشور به شمار می رود.
میاندوآب با 260 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 155 كیلومتری ارومیه مركز استان و در مسیر ارتباطی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و كردستان واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای كشور، آذربایجان غربی و مهاباد را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت كنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاكزاد