۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۸:۰۴
کد خبر: 82400389
T T
۰ نفر
رانندگان ترانزيتي تركيه با حضور در آتشنشاني پاكدشت به مقام شهداي آتش نشان اداي احترام كردند

تهران-ايرنا- جمعي از رانندگان ترانزيتي كشور تركيه روز سه شنبه با حضور در ساختمان مركزي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني پيشوا ، به مقام شهداي آتش نشان به ويژه شهيد بهنام ميرزاخاني اداي احترام كردند.

به گزارش ايرنا ، در پي به شهادت رسيدن تعدادي از آتش نشانان در حادثه آتش سوزي و ريزش ساختمان تجاري پلاسكو و به شهادت رسيدن شهيد بهنام ميرزاخاني ، از اهالي شهرستان پاكدشت ، بسياري از مردم ، مسئولان ، خانواده شهداي مدافع حرم با حضور در منزل اين آتش نشان شهيد ، باخانواده وي ابراز همدردي كرده و از ايثار و فداكاري وي تقدير كردند.
بسياري از مردم پاكدشت با نصب بنر و روشن كردن شمع درمقابل منزل شهيد ميرزاخاني ، ياد وخاطره اين شهيد فداكار را گرامي داشته و براي وي از درگاه خداوند متعال تقاضاي علو درجات كردند.
روز سه شنبه ، جمعي از رانندگان خودروهاي ترانزيتي از كشور تركيه ، با توقف در مقابل ساختمان مركزي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني پاكدشت ، با تقديم گل به يادمان شهداي آتش نشان از ايثار آنان تقدير كردند.
اين افراد با حضور در مقابل تمثال شهيد ميرزاخاني و روشن كردن شمع ، ياد اين شهيد آتش نشان را گرامي داشتند.
روز پنجشنبه هفته گذشته، ساختمان تجاري پلاسكو پس از سه ساعت آتش سوزي به يكباره فروريخت و جمعي از نيروهاي آتش نشان در زير آوار گرفتار شدند.
شهيد بهنام ميرزاخاني از اهالي شهرستان پاكدشت ، يكي از اين آتشنشانان فداكار است كه روز جمعه پس از جراحات ناشي از حادثه آتش سوزي ساختمان پلاسكو در بيمارستان به درجه شهادت نائل آمد.
شهيد ميرزاخاني داراي 2 برادر و يك خواهر است و در هنگام شهادت 25 سال بيشتر نداشت و تنها 2 ماه از زندگي مشترك وي مي گذشت.
خبرنگار : سيدحسن ميري انتشاردهنده:موسي فعاليان
تهرام/7254 / 1539
۰ نفر