۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۹:۰۶
کد خبر: 82406009
T T
۰ نفر
حضور بيش از 200 دانشجو در چهاردهمين همايش ملي مهندسي صنايع

تهران- ايرنا- چهاردهمين همايش ملي دانشجويي مهندسي صنايع، روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه 13 و 14 بهمن ماه با حضور بيش از 200 دانشجو از دانشگاههاي سراسر كشور به ميزباني دانشگاه صنعتي اميركبير برگزار خواهد شد.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از دانشگاه صنعتي اميركبير، همايش ملي مهندسي صنايع با هدف ايجاد پويايي براي انجام فعاليت هاي علمي و پژوهشي و ارتقاي خودباوري و اعتماد به نفس در دانشجويان، ارائه و انتشار نتايج مطالعات و پژوهش هاي علمي دانشجويان در زمينه هاي مرتبط با مهندسي صنايع، تقويت ارتباط صنعت و دانشگاه و همچنين ايجاد زمينه تعامل موثر دانشجويان و بازار كار تدارك يافته است.
مديريت و كنترل كيفيت، مديريت و كنترل پروژه، مديريت و برنامه ريزي استراتژيك، مديريت تكنولوژي و زيرساختهاي ساخت و توليد، مهندسي و تحليل سيستم ها، تحقيق و عمليات در روش هاي كمي، مهندسي صنايع و فناوري اطلاعات، مهندسي صنايع در توسعه صنعتي، مهندسي صنايع در خدمات، مهندسي صنايع و كارآفريني و مهندسي صنايع و اقتصاد مقاومتي از مهم ترين محورهاي اين همايش ملي به شمار مي آيد.
ارائه مقالات برگزيده به صورت شفاهي و پوستر، كارگاه هاي آموزشي، نشست ها و ميزگردهاي تخصصي و سخنراني هاي انتقال تجربه از جمله برنامه هاي پيش بيني شده در اين همايش دو روزه خواهد بود.
همچنين سومين ايده بازار تخصصي مهندسي صنايع با موضوع خدمات مالي و پرداخت با حضور ايده پردازان، صاحبان صنعت و سرمايه گذاران در حاشيه اين همايش برگزار خواهد شد.
علمي**1055**1440
دريافت كننده : زينب كارگر ** انتشاردهنده: معصومه گلشن
براي اطلاع از اخبار متنوع علمي و فناوري، با كانال علمي ايرنا در تلگرام همراه شويد:irnaelm@https://telegram.me
۰ نفر