۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۹
کد خبر: 82412598
T T
۰ نفر
بازيگر خانه ديگري: كارگردانان معتقدند بدون اغراق بازي مي كنم

تهران-ايرنا- بازيگر فيلم سينمايي «خانه ديگري» گفت: بازيگراني كه بخواهند نقش مادر بزرگ را بازي كنند زياد داريم، اما خيلي از كارگردانان معتقدند من خيلي واقعي و بدون اغراق بازي مي كنم.

رابعه مدني چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار سينمايي ايرنا درباره برگزاري جشنواره فيلم فجر اظهار داشت: اساساً جشن گرفتن هميشه خوب و شادي آفرين است، جشنواره هاي سينمايي غير از اين كه شادي زيادي را در بين اهالي سينما ايجاد مي كند، باعث حس رقابت مثبت بين هنرمندان مي شود كه همين مسئله كيفيت كارها را افزايش مي دهد.
اين بازيگر پيشكسوت سينما با اشاره به اينكه بازيگر هميشه نياز دارد كه ببيند و بياموزد، افزود: من هم از اين مسئله مستثني نيستم و به عنوان يك بازيگر وظيفه دارم كارهاي خوب را ببينم براي همين هر كار خوب توليد شده را سعي مي كنم از دست ندهم.
مدني درباره نحوه حضورش در بازيگري، توضيح داد: به واسطه علاقه ام به بازيگري و بدون گذراندن هيچ گونه دوره اي توسط پسرم اميرشهاب رضويان وارد حرفه بازيگري شدم. پسرم سال ها پيش به من گفت، فقط در يك پلان در فيلمش بازي كنم و من هم پذيرفتم و هنوز هم در حال بازي كردن هستم.
بازيگر فيلم سينمايي «خانه ديگري» با بيان اينكه بازيگري، حرفه اي شاد است و من براي گذراندن وقت و تامين نياز رواني ام وارد اين حرفه شدم، گفت: سعي مي كنم هر نقشي كه به من سپرده مي شود به بهترين شكل ممكن ايفا كنم و در قالب آن فرو مي روم و اغلب شبيه به دريافتي كه از نقش دارم، بازي مي كنم.
وي درباره نحوه همكاري با فيلمسازان جوان يا كارگردان هاي قديمي، اظهار داشت: برايم فرقي نمي كند مهم نقش است آن هم از اين نظر كه بتوانم از عهده كارم بربيايم نمي خواهم بعدا كه كارم را ديدم با خود بگويم چرا اين نقش را بازي كردم براي همين بيشتر از هر چيزي خود نقش برايم مهم است.
بازيگر فيلم سينمايي «بوسيدن روي ماه» درباره علاقمندي به سينما يا تلويزيون، گفت: برايم فرق نمي كند مهم اين است كه مخاطب بتواند با من و نقشم ارتباط برقرار كند چون بازيگر نياز به ديدن شدن و نقد شدن دارد.
سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر از دهم تا 21 بهمن ماه برگزار شده است.
فراهنگ**9246**1027**خبرنگار: عليرضا مرادي** انتشار دهنده: جواد دهقاني
۰ نفر