۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹
کد خبر: 82412706
T T
۰ نفر

راه هاي اصلي شهرستان ابهر در دست بازگشايي است

۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹
کد خبر: 82412706
راه هاي اصلي شهرستان ابهر در دست بازگشايي است

زنجان- ايرنا- رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان ابهر گفت: مسيرهاي اصلي شهرستان ابهر كه بر اثر بارش برف و كولاك، مسدود شده بود، درحال بازگشايي است.

فرهاد معصومي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، با اشاره به كولاك شديدي كه از شب گذشته استان را فراگرفته است، اظهار كرد: از ساعت 20 شب گذشته راهداران شهرستان ابهر در تلاش براي بازگشايي مسيرهاي اين شهرستان هستند.
وي با اشاره به اولويت بازگشايي مسيرهاي اصلي، افزود: در زمان حاضر يك دستگاه كمپرسي بيل جلو، نمك پاش اتوماتيك، آب نمك پاش و گريدر به طور همزمان براي بازگشايي يك لاين از اتوبان زنجان - قزوين مشغول هستند و تردد در اتوبان در جريان است.
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي ابهر افزود: در حال حاضر در مسيرهاي اصلي محدوديت ترافيكي وجود ندارد و رانندگان بايد تجهيزات ايمني به همراه داشته باشند.
وي با اشاره به كولاك شديد در محور قروه، خاطرنشان كرد: ديد در اين مسير حداقل بوده و بين 20 تا 30 متر است.
معصومي با اشاره به اينكه برخي از مسيرهاي روستايي مسدود است، ابراز كرد: بازگشايي اين مسيرها پس از اتمام بازگشايي راه هاي اصلي آغاز مي شود.
وي با اشاره به اينكه 40 نفر از راهداران براي بازگشايي محورهاي اصلي فعاليت مي كنند، تصريح كرد: 2 ماشين نمك پاش و يك كاميون بيل جلو در جاده ترانزيت عميد آباد، يك نمك پاش اتوماتيك در محور قروه و يك كاميون بيل جلو در مسير قيدار و 2 دستگاه لودر در راهدارخانه مركزي مشغول فعاليت هستند.
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي ابهر، خاطرنشان كرد: خوشبختانه از روز گذشته و با وجود كولاك شديد، تصادف شديدي در محورهاي شهرستان ابهر رخ نداده و تصادفات جزئي و بدون آسيب جسمي بوده است.
7324/3001
خبرنگار: اكرم بيات** انتشاردهنده: مينا افشاري