۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۵۶
کد خبر: 82420477
T T
۰ نفر

تيم دوچرخه سواري پتروشيمي تبريز منحل شد

۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۶:۵۶
کد خبر: 82420477
تيم دوچرخه سواري پتروشيمي تبريز منحل شد

تبريز - ايرنا - با تصميم عجيب و دور از عقل مديرعامل پتروشيمي تبريز، تيم دوچرخه سواري اين نهاد به عنوان برند دوچرخه سواري كشورمان منحل شد.

به گزارش ايرنا به نقل از گزارش روز سه شنبه روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي، تيم باشگاهي دوچرخه سواري پتروشيمي تبريز يكي از تيم هاي دوچرخه سواري مطرح ايران محسوب مي شود كه از 15 سال قبل در حال فعاليت در اين عرصه است.
گزارش حاكي است: اين تيم از لحاظ تجهيزات سخت افزاري امكاناتش بيشتر از فدراسيون دوچرخه سواري است، اما با توجه به مشكلات مالي كه از سال گذشته براي اين تيم به وجود آمد، منجر به كم كردن ركابزنانش شد.
در گزارش آمده است: در نتيجه اين وضعيت چهار نفر از بهترين ركابزنان تيم پتروشيمي متشكل از صمد پورسيدي، قادر ميزباني، بهنام ملكي و مهدي سهرابي از آن خداحافظي كردند و به تيم شهرداري تبريز پيوستند.
در گزارش يادآوري شده است: اما امسال وضع مالي اين تيم بدتر شده است به گونه اي كه پتروشيمي تبريز تصميم گرفته تيم دوچرخه سواري خود را جمع كند و تنها براي دلخوشي خود يك تيم از جوانان اين رشته را در حد استعداديابي نگه دارد.
گزارش حاكي است: تيم دوچرخه سواري پتروشيمي تبريز يكي از تيم هاي قاره اي كشور به شمار مي آيد كه در چندين دوره مختلف مقام اول را آسيا به دست آورد و بر صدر جدول مسابقات آسيايي خودنمايي كرد اما هم اكنون وضع مالي و مشكلات ديگر كار اين تيم فعال را به جايي كشانده است كه مديرعامل باشگاه هم كاري از دستش بر نمي آيد و قصد منحل كردن تيم را دارد.
ناصر هوشيار رئيس هيات دوچرخه سواري تبريز نيز با تاييد اين خبر گفت: متاسفانه مسئولان پتروشيمي تصميم بر اين موضوع گرفتند ولي مي توان با هزينه حدود دو ميليارد ريالي بارديگر اين تيم را سرپا كرد و اميدوارم مسئولان استاني پيگير اين موضوع باشند.
وي افزود: اميدوارم با كمك مسوولان اين تيم كه سابقه بين المللي و آسيايي خوبي نيز در كارنامه خود دارد، از اين وضعيت خارج شود.
انتشاردهنده: محمد عزيزي راد
518
۰ نفر