۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲
کد خبر: 82424724
T T
۰ نفر
قدرداني شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان از مردم

رشت - ايرنا - شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان، در بيانيه اي از مردم استان براي حضور حماسي در راهپيمايي 22 بهمن ماه قدرداني كرد.

در اين بيانيه كه نسخه اي از آن روز جمعه در اختيار ايرنا قرار گرفت، آمده است: گيل مردان و گيل زنان با حضور باشكوه و پرشور در راهپيمايي 22 بهمن، حماسه اي بي بديل آفريدند و ولايت مداري و پايبندي به انديشه ناب امام خميني (ره) و آرمان هاي انقلاب اسلامي را به منصه ظهور جهانيان رساندند و در آستانه سي و نهمين بهار آزادي، ثابت كردند كه همواره با پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب و شهداي گلگون كفن ايران اسلامي، تا آخرين نفس پاسدار ارزش هاي اسلامي خواهند بود.
در ادامه اين بيانيه افزوده شده: بي گمان حضور پرشور مردم بصير و ولايي گيلان در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن 1395 ، افتخار ، غرور و سربلندي را براي ايران عزيز به ارمغان خواهد آورد و ضمن خنثي كردن توطئه هاي دشمن و ايجاد انگيزه اي مضاعف براي خدمتگزاران نظام، به استان شهيدپرور گيلان، طراوت و تازگي دوباره خواهد بخشيد.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان در اين بيانيه، ضمن قدرداني از تلاش هاي مجدانه فجرياوران انقلاب، از شور و حضور مردم انقلابي گيلان در راهپيمايي دشمن كوب يوم الله 22 بهمن، تقدير و تشكر نموده و همراهي و همدلي مردم هميشه در صحنه استان را در برگزاري جشن سي و هشتمين سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ارج نهاده است.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن ماه، همزمان با سراسر كشور، در 58 نقطه استان گيلان برگزاري شد و سردار حسين دهقان وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، در مصلي امام خميني (ره) رشت سخنراني كرد.
7294/2007