۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۲۸
کد خبر: 82428615
T T
۰ نفر
امام جمعه گناباد: طرح تحول نظام سلامت دستاوردهاي خوبي داشته است

گناباد- ايرنا- امام جمعه گناباد گفت: طرح تحول نظام سلامت به عنوان يكي از اقدامات شاخص دولت تدبير و اميد دستاوردهاي خوبي در اين شهرستان داشته و موجب افزايش رضايتمندي مردم شده است.

حجت الاسلام والمسلمين حسن صادقي نسب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: پيش از اجراي طرح تحول سلامت مردم مجبور به پرداخت 70 درصد هزينه هاي درماني بودند كه مشكلات زيادي به دنبال داشت و تعدادي زيادي روزانه به صورت حضوري و يا تلفني در تماس با دفتر امام جمعه نارضايتي خود را از آن اعلام مي كردند.
وي ادامه داد: اما با اجراي طرح تحول سلامت در گناباد مشكلات مردم در تامين هزينه هاي درماني بسيار كاهش يافته و رضايت مندي عمومي از خدمات بهداشت و درمان افزايش يافته است بطوري از زمان اجراي آن تاكنون شاهد مراجعه و اعتراض به روند خدمات اين بخش نيستيم.
امام جمعه گناباد گفت: طرح تحول نظام سلامت علاوه بر كاهش هزينه هاي پرداختي توسط مردم موجب كاهش قابل توجه هزينه هاي درمان و افزايش كيفيت خدمات درماني شده كه اين نيز افزايش رضايت مندي مردم را به دنبال داشته است.
وي تاخير در پرداخت مطالبات پزشكان و كادر درماني را از مشكلات اين بخش ذكر و ابراز اميدواري كرد: با همكاري بيشتر بيمه ها با دولت شاهد شتاب در حال اين مساله باشيم.
حجت الاسلام صادقي نسبت افزود: دولت تدبير و اميد در راستاي فرمايش رهبر معظم انقلاب اسلامي كه فرمودند بايد بگونه اي عمل كنيم كه بيمار جز دغدغه بيماري رنج ديگري نداشته باشد، با اجراي طرح تحول نظام سلامت گامهاي بلندي در كسب رضايت مندي مردم برداشت.
اجراي طرح تحول نظام سلامت به عنوان يكي از اقدامهاي مهم دولت يازدهم و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و سرفصلي تازه در تاريخ سلامت كشور از پانزدهم ارديبهشت 1393 آغاز شده است.
130 هزار نفر جمعيت شهرستانهاي گناباد و بجستان در جنوب استان خراسان رضوي زيرپوشش خدمات دانشگاه علوم پزشكي گناباد قرار دارند.
گناباد در فاصله 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
7545/2095/1858**خبرنگار: فهيمه نعمتي شهري **انتشاردهنده: حسين كريم زاده