۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۰۳
کد خبر: 82428696
T T
۰ نفر

بارش مخلوط برف و باران در گيلان تا فردا

۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۰۳
کد خبر: 82428696
بارش مخلوط برف و باران در گيلان تا فردا

رشت - ايرنا - سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره كل هواشناسي گيلان، از ادامه بارش مخلوط برف و باران در استان تا فردا (سه شنبه) خبر داد.

مازيار غلامي روز دوشنبه در گفت وگو با ايرنا بيان كرد: نقشه هاي هواشناسي نشان دهنده فعاليت سامانه ناپايدار در منطقه است كه بر اين اساس بارندگي و وزش باد (بعضي نقاط شديد) ، ارتفاعات ، دامنه ها و در برخي نقاط جلگه اي بارش برف، مخلوط برف و باران پيش بيني مي شود.
وي آسمان امروز گيلان را ابري و مه آلود، بارندگي و وزش باد (بعضي نقاط شديد) ، ارتفاعات، دامنه ها و در برخي نقاط جلگه بارش برف و مخلوط برف و باران عنوان كرد.
غلامي آسمان استان براي فردا را نيز نيمه ابري تا ابري و مه آلود، در بعضي نقاط بارندگي خفيف، اواخر وقت در بعضي نقاط وزش باد جنوبي، ارتفاعات و دامنه ها و در برخي نقاط جلگه بارش برف و مخلوط برف و باران پراكنده پيش بيني كرد.
وي بيشينه دماي استان در شبانه روز گذشته را با شش درجه مربوط با بندركياشهر و كمينه دما را با هفت درجه زيرصفر مربوط به جيرنده ذكر كرد.
غلامي گفت: بيشينه و كمينه دماي شهر رشت (ايستگاه هواشناسي فرودگاه) نيز در شبانه روز گذشته به ترتيب پنج و دو درجه ثبت شده است.
سرپرست اداره پيش بيني و هشدار اداره كل هواشناسي گيلان اضافه كرد: بيشترين ميزان بارش باران در استان طي شبانه روز گذشته مربوط به رشت (ايستگاه هواشناسي كشاورزي) با نزديك به 20 ميليمتر و بيشترين ميزان بارش برف مربوط به ماسوله با 13 سانتيمتر بوده است.
7294/2007