۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲
کد خبر: 82444604
T T
۰ نفر
برگزاري مجمع انتخاباتي رئيس هيات پزشكي ورزشي آذربايجان غربي/ شهرام طايفه ابقا شد

اروميه- ايرنا- مجمع انتخاباتي رئيس هيات پزشكي ورزشي آذربايجان غربي با حضور غلامرضا نوروزي رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي كشور برگزار و شهرام طايفه رئيس پيشين اين هيات با كسب همه 16 راي اخذ شده در سمت خود ابقا شد.

رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي كشور عصر روز شنبه در اين آيين از راه اندازي مركز فيزيوتراپي پزشكي ورزشي آذربايجان‌غربي از ابتداي سال آينده خبر داد و گفت: اين مركز با اعتبار سه ميليارد ريالي راه اندازي شده كه مي تواند در راستاي بهبود فعاليت ورزشكاران استان مثمر ثمر باشد.
غلامرضا نوروزي بيان كرد: قصد داريم نظارت و كنترل بيشتري را بر روند كاري تخصصي حوزه‌ درمان ورزشكاران در شهرستان‌ها داشته باشيم كه همكاري مراكز علمي و دانشگاهي و همچنين آموزش و پرورش در اين خصوص ضروري است.
وي ادامه داد: فدراسيون پزشكي ورزشي وظيفه سنگيني را با توجه به رشد علمي و تكنيكي ورزش در كشور به عهده دارد كه البته در حوزه پزشكي نيز به جايگاه خوبي دست يافته‌ايم.
عبدالله چمن گلي مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي نيز در اين جلسه اظهار كرد: بايد با همدلي و همكاري فضاي خوبي را براي اعتلاي برنامه‌هاي حوزه پزشكي ورزشي در استان فراهم كنيم و در اين راستا همكاري خيرين سلامت بسيار ارزشمند و موثر است.
به گزارش ايرنا، فدراسيون پزشكي ورزشي مسئول اجراي برنامه هاي پزشكي با هدف جلوگيري از بروز آسيب ديدگي و كاهش مشكلات ورزشكاران آسيب ديده در ميادين ورزشي است.
8135/2093 ** خبرنگار: شهين غريب بيدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقاني