۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۳۷
کد خبر: 82448137
T T
۰ نفر
وزیرفرهنگ و ارشاداسلامی: كسب و كارهای نوین سال آینده ساماندهی می شوند

تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می گوید، كسب و كارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات سال آینده و در سطح ملی ساماندهی خوبی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «سیدرضا صالحی امیری» عصر امروز(سه شنبه) در نشست دوم هم اندیشی دولت و كسب و كارهای نوین در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران افزود: دولت مصمم به ساماندهی لازم برای كسب و كارهای نوین است تا این كسب و كارها قانونمند و روشمند شوند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب آیین نامه های خوبی در شورای عالی فضای مجازی اشاره كرد و افزود: شورا تصویب كرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش تامین زیر ساخت ها به سرعت اقدام كند كه اكنون تا حدود زیادی این امر محقق شده است.
صالحی امیری خاطرنشان كرد: در بخش محتوا نیز مقرر شد هماهنگی لازم در همه بخش ها ایجاد شود و نظارت بر محتوا مبتنی بر چارچوپ مشخص و آیین نامه ای باشد كه به تصویب شورای عالی فضای مجازی خواهد رسید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همكاری چهار بخش مركز ملی فضای مجازی، بنیاد ملی بازی های رایانه ای، رسانه های دیجیتال و حوزه هنری با كسب و كارهای نوین اشاره كرد و ادامه داد: دستگاه های مرتبط با این كسب و كارها در دولت باید در بخش خود همكاری ها و تدابیر لازم را انجام دهند.
به گزارش ایرنا، «محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در این مراسم به دستور رییس جمهوری برای سامان دهی كسب و كارهای نوین اشاره كرد و گفت: وظیفه همه اعضای دولت حمایت از این كسب و كارها است.
وی ضمن اشاره به اینكه دولت مصمم به حمایت از كسب و كارهای نوین است، در عین حال تاكید كرد: حمایت دولت نباید موجب خدشه دیدن كسب و كارهای سنتی شود.
اقتصام*2078 **1561**خبرنگار: محمدمهدی بهرامی**انتشار: مژگان توانا
اطلاع از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان در كانال اقتصادی ایرنا در تلگرام:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
۰ نفر