منصور صادقيان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين 16 خدمت در راستاي اهداف دولت الكترونيك، برون سپاري و تسريع در ارائه خدمات دولتي و افزايش رضايت مندي مردم به جاي ادارات شركت گاز در 249 دفتر پيشخوان دولت ارائه مي شود.
وي اضافه كرد: تغيير نام، اصلاح نشاني، اصلاح تعداد واحدها، كسر بدهي، صدور قبض المثني، ارائه كارنامه مصرف، اعلام ارقام كنتور، درخواست قطع گاز، درخواست تست خرابي كنتور و درخواست تغيير نوع كاربري از جمله خدماتي هستند كه در اين دفاتر ارائه مي شوند.
وي ادامه داد: 131 دفتر ICT روستايي نيز خدمات شركت گاز استان را به مشتركان مناطق روستايي ارائه مي كنند.
وي اظهار كرد: دفاتر ICT روستايي از سال 94 راه اندازي شده و يكي از اقدامات خوب دولت تدبير و اميد در برون سپاري خدمات شركت هايي نظير گاز است.
وي اضافه كرد: كاهش تصدي گري و چابك سازي دولت، تكريم ارباب رجوع، افزايش شاخص هاي رفاه اجتماعي، دسترسي آسان به خدمات، كاهش مسافرت هاي درون شهري و كاهش هزينه هاي دريافت خدمت از دستاوردهاي واگذاري خدمات اين شركت به دفاتر پيشخوان است.
مديرعامل شركت گاز آذربايجان غربي گفت: همه شهرهاي استان تحت پوشش خدمات اينترنتي شركت گاز قرار دارد و اين در حالي است كه بسياري از خدمات به ويژه خدمات پرداخت مالي از طريق سايت اينترنتي شركت گاز نيز قابل انجام است.
به گزارش ايرنا، آذربايجان غربي در شمال غربي ترين نقطه كشور قرار دارد و 99 درصد خانوار شهري آن از نعمت گاز طبيعي بهره مند هستند.
8137/2093 ** خبرنگار: سيده فاطمه سجادي ** انتشاردهنده: صابر چهرقاني
اروميه - ايرنا - مديرعامل شركت گاز آذربايجان غربي گفت: 16 خدمت شركت گاز استان براي سهولت رفت و آمد شهروندان و تسريع در ارائه خدمات به آنان به دفاتر پيشخوان دولت واگذار شده است.