داوطلبان شوراهاي اسلامي ثبت نام خود را به روز آخر موكول نكنند

تبريز- ايرنا- رئيس ستاد انتخابات آذربايجان شرقي از داوطلباني كه قصد ثبت نام در پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي را دارند، درخواست كرد ثبت نام خود را به آخرين روز موكول نكنند.

سعيد شبستري روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: داوطلبان شوراهاي اسلامي روستاها با مراجعه به بخشداري هاي و دواطلبان شورهاي اسلامي شهري نيز با مراجعه به فرمانداري ها ثبت نام خود را امروز نهايي كنند.
وي با تاكيد بر ضرورت ارائه گواهي سوپيشينه از سوي داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي، ادامه داد: كساني كه گواهي سوپيشينه خود را تا كنون ارائه نكرده اند مي توانند به صورت موقت ثبت نام كنند.
شبستري اظهار كرد: داوطلبان فرصت دارند تا پايان رسيدگي به صلاحيت خود در هيات هاي اجرايي، گواهي سوپيشينه ارئه دهند.
وي با اشاره به استقبال داوطلبان شركت در پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در سطح استان ادامه داد: نام نويسي از داوطلبان تا پايان وقت اداري ششم فروردين در فرمانداري ها و بخشداري هاي استان ادامه دارد.
رئيس ستاد انتخابات آذربايجان شرقي تاكيد كرد: داوطلبان شركت در اين دوره از انتخابات براي نام نويسي با در دست داشتن مدارك لازم به حوزه هاي ثبت نام مراجعه كنند تا نام نويسي آن ها به صورت نهايي انجام شود.
به گزارش ايرنا، انتخابات پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا همزمان با دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري 29 ارديبشهت ماه برگزار مي شود.
نام نويسي از داوطلبان شوراهاي اسلامي شهر و روستا از 30 اسفند 1395 شروع شده و تا فردا / ششم فروردين 1396/ ادامه دارد.
اين انتخابات در يكهزار و 973 روستا و 62 شهر آذربايجان شرقي برگزار مي شود.
آذربايجان شرقي با 21 شهرستان ، سه ميليون و 909 هزار و 652 نفر جمعيت دارد.
خبرنگار: مينا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزيزي راد
6120/518