۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۴۷
کد خبر: 82476206
T T
۰ نفر
حماس: تهديدات رژيم صهيونيستي عليه رهبران اين جنبش 'جنگ رواني' است

تهران - ايرنا - جنبش مقاومت اسلامي 'حماس' اعلام كرد كه تهديدات رژيم صهيونيستي عليه رهبران اين جنبش كه آخرين مورد آن تهديد اويگدور ليبرمن وزير جنگ اين رژيم به ترور 'اسماعيل هنيه' نايب رئيس دفتر سياسي حماس بود، بخشي ازجنگ رواني است كه باعث ترس رهبران و شخصيت هاي حماس نخواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه مركز اطلاع رساني فلسطين، 'حازم قاسم' سخنگوي حماس بر روي صفحه شخصي خود در پايگاه ارتباط جمعي فيسبوك نوشت كه «رژيم صهيونيستي هرگز روند تهديد مقاومت و رهبران آن را متوقف نكرده است و با اين كار سعي در ترساندن آنها را دارد» و اين در حالي است كه شكست اين سياست ثابت شده است.
وي افزود: رژيم صهيونيستي به تجاوزات خود عليه ملت فلسطين در تمامي مناطق ادامه مي دهد و در حالي كه فلسطينيان ساكن كرانه باختري را در ايست هاي بازرسي به قتل رسانده و يا بازداشت مي كند، در قدس نيز اقدام به هتك حرمت مقدسات مي كند و در اراضي اشغالي سال 1948 نيز دست به پاكسازي نژادي و تخريب روستاها مي زند و در نوار غزه نيز سياست محاصره و تجاوزات بي وقفه را در دستور كار خود قرار داده است كه آخرين نمونه آن ترور شهيد 'مازن فقهاء' اسير آزاده فلسطيني بود.
قاسم با تاكيد بر حق جنبش حماس براي واكنش نشان دادن به ترور شهيد مازن فقهاء تصريح كرد كه ما از ده ها سال پيش در جنگ تمام عيار در برابر رژيم صهيونيستي قرار داريم و اين جنگ با پيروزي مقاومت به پايان خواهد رسيد.
وي با تاكيد بر اين كه رژيم صهيونيستي مسئول ترور مازن فقهاء است، تاكيد كرد كه «رد پاي سازمان (صهيونيستي) شاباك در تمامي مراحل اين عمليات ترور به چشم مي خورد» و اين سازمان در گذشته نيز دست به دهها مورد از اين عمليات ها زده است.
سخنگوي حماس خاطر نشان كرد كه شاباك 20 سال پيش نيز 'محمود خواجه' را به همين شكل در غزه به شهادت رساند و براي ترور 'عمر نايف' در بلغارستان، 'رائد كرمي' و 'محمود مبحوح' و 'فتحي شقاقي' نيز از همين شيوه استفاده كرده بود.
حازم قاسم تصريح كرد كه عدم اعلام مسئوليت در قبال ترور رهبران مقاومت به اين معنا نيست كه رژيم صهيونيستي اين عمليات را انجام نداده است؛ چرا كه اين رژيم ابو جهاد را هم در تونس ترور كرده بود، اما مسئوليت آن را بر عهده نگرفته بود.
وي افزود: تهديدات مكرر رژيم صهيونيستي عليه خانواده شهيد فقهاء مبني بر ترور وي و نقش آشكار اين شهيد در حمايت از عمليات هاي مقاومت نشانه ديگري از دست داشتن اين رژيم در اين عمليات ترور است.
خاورم**1408**تنظيم كننده: اكرم كرمي**انتشاردهنده: عزيز موسوي